تاریخ : 1396,یکشنبه 01 مرداد14:55
کد خبر : 54388 - سرویس خبری : مسائل و مشکلات ایثارگران

به داد دستم برسید!



مجید گیلانی- من با سن و قامت بسیار کوچک 9 ماه و 15 روز جبهه رفتم. اونم زیر صندلی های اتوبوس های قدیمی. چند بار دست تو شناسنامه کردم و داخل کیسه خواب اندازه ای که بتونم نفس بکشم با دندونم پاره کردم و فقط بینیم بیرون بود. در اون گرما که فقط خدا شاهد بود و چند نفر که بزرگتر بودن من را میدیدن و متعجب میشدن که به چه دلیل 600 کیلومتر داخل کیسه ... میخوای کجا بروی اما عشق به امام جلودار همه چی بود.

 اکنون در 26 سالگی با شغل انبیا معلمی به دلیل نیاز به پول پاداش خودم را بازنشسته کردم. میخوام برگردم نام های مربوط را فرستادم. پیگیر کار ما رزمنده ها باشین. خدا جواب کار انسان دوستی تون را میده و در برنامه 43 ماده ای آمده به ازای هر ماه جبهه درصد جانبازی شامل میشه.

 من که نمی دونستم بعد چی می شود. دستم در حال قطع شدن بود ولی به بیمارستان نرفتم. خدا معجزه کرد به سرعت دستم خوب شد. یک بار هم در بیمارستان گلستان، همون جندی شاپور 14 روز بستری شدم. رفتم اونجا هیچ اثری نبود. گفتن اسم شما تو لیست عادی ثبت شده. الان برای این مشکلات اعصاب و روان و... چه کار کنم تا از بنیاد درصد بگیرم؟

  والله که 14سال خیلی کوچک بودم .اگه خدا به دلتون انداخت یه کاری بکنید. چون سال هاست درد می کشم که خدا داند و خانواده. ما رزمنده بودیم و خواهیم بود .

یاحق


کد خبرنگار : 20