تاریخ : 1396,چهارشنبه 04 مرداد14:21
کد خبر : 54462 - سرویس خبری : مسائل و مشکلات ایثارگران

عدم اجرای بندها در وزارت نفت!



اسماعیل کریم زاده- همانطوری که مستحضرید متاسفانه اکثریت به قریب ایثارگران از عملکرد وزارت نفت کاملا" ناراضیند و در این زمینه هم شفاهی و هم کتبی مشکلات بیان گردیده و غیراز شعار و حرف خالی هیچی نصیب این عزیزان نشده است و روز به روز اوضاع بدتر می شود. توهین. تهمت. هتاکی. بی احترامی. بی ارزشی و حتی مواردی ضرب و شتم هم بخصوص در شرکت های شبه دولتی یا خصولتی بوده است.

 عدم اجرای بند ث قسمت ششم. ماده 88. بهره مندی ایثارگران رزمنده شاغل از امتیازات یک مقطع تحصیلی بالاتر با حداقل شش ماه حضور داوطلبانه در دفاع مقدس در حقوق و مزایا. عدم اجرای بند ذ ماده 88 معافیت مالیاتی برای کارکنان رزمنده ایثارگر که یک سال حضورداوطلبانه داشته اند.

  عدم اجرای بند 47 ابلاغیه رهبرمعظم و فرزانه انقلاب دربرنامه ششم توسعه درمورد اولویت دادن به کلیه ایثارگران در ارتقاء شغلی و انتصابات و ترفیعات و تعدیل مدارک تحصیلی و هیچ ارزشی برای این عزیزان قائل نیستند.

 عدم اجرایی کامل بخشنامه 2727 و عدم اجرایی افزایش دو پایه تشویقی برای رزمندگان شاغل و عدم محاسبه مدت حضور داوطلبانه درجبهه به عنوان کارهای سخت و زیان آور برای کارمندان رسمی ایثارگر طبق بخشنامه.

 امیدواریم با توجه به فداکاری ها و ایثارگری ها و رشادت ها و ازخودگذشتگی های این عزیزان و ترویج فرهنگ ایثار و شهادت نه در حرف و شعار بلکه در عمل پایبند شوند و مشکلات این عزیزان که به گفته مقام معظم رهبری حل مشکلات ایثارگران باید در اولویت کاری مسئولین و مدیریت ها باشد. هرچه زودتر با پیگیری های خداپسندانه و دلسوزانه و مستمر حل نمایند.

اجرکم عندالله.

با ادب واحترام وتشکر فراوان.

اسماعیل کریم زاده.نماینده ایثارگران.


کد خبرنگار : 20