تاریخ : 1396,سه شنبه 10 مرداد15:55
کد خبر : 54483 - سرویس خبری : گزارش و گفت و گو

گزارش عیادت از یک جانباز قهرمان مهربان

«قبادی» دوسِت داریم!


«قبادی» دوسِت داریم!

چه روز به یاد ماندنی ای بود روز جمعه گذشته! جانبازانی که باگذشت سالیان دراز و دست و پنجه نرم کردن با عوارض مجروحیت و درد و رنج ناشی از آن، کلامی لب به گلایه و شکوه باز نکرده اند، در تاب و تب بیماری دوست و همرزمشان بی تاب و بی قرارند و برای عیادت و دیدار او سراز پا نمی شناسند.

فاش نیوز - چه روز به یاد ماندنی ای بود روز جمعه گذشته! جانبازانی که باگذشت سالیان دراز و دست و پنجه نرم کردن با عوارض مجروحیت و درد و رنج ناشی از آن، کلامی لب به گلایه و شکوه باز نکرده اند، در تاب و تب بیماری دوست و همرزمشان بی تاب و بی قرارند و برای عیادت و دیدار او سراز پا نمی شناسند.

"محمد قبادی" جانبازی که با جسم نحیف و روح بلندش با جانبازانِ به ویژه نخاعی، و می شود اذعان کرد، تنها جانبازی است که با اکثر جانبازان نخاعی شهرستان ها ارتباط تنگاتنگی دارد و برای رفع مشکلات آنها، رابطی امین و پیگیر و پُل ارتباطی بین انجمن جانبازان و یادگاران قطع نخاعِ دوران دفاع مقدس می باشد. این ارتباطِ باعطوفت را می توان از رد و بدل شدن پیام های جانبازان با "حاج محمد" در فضای رسانه ای و شبکه های اجتماعی به خوبی دریافت. کافیست به گروه و کانالی که با مدیریت ایشان در فضای مجازی فعال است سری بزنید!

قبادی از طرفی یک ایثارگر عرصه رسانه و از همکاران باسابقه "فاش نیوز" است که این پایگاه خبری حوزه فرهنگ ایثار وشهادت، دوران غربت خویش را با گزارش ها و مصاحبه های او بسر آورده است.

حال که چند وقتی است قبادی عزیز در بستر بیماری است...، این مسئله باعث نگردیده که این ارتباط دوسویه قطع و یاحتی کمرنگ شود.

در جلسه هفته گذشته انجمن جانبازان نخاعی پیشنهاد شد تا اگر  امکانش باشد، دوستان و اعضای انجمن جانبازان نخاعی به دیدار او که مدتی است بر اثر بیماری وکسالت نه می تواند در جلسات انجمن شرکت کند و نه در دیگر محافل جانبازان حضور یابد بروند. بالاخره با هماهنگی صورت گرفته، روز گذشته اعضای انجمن جانبازان و تعدادی دیگر از دوستان جانبازِ دوستدار حاج محمد قبادی با حضور در منزل ایشان با او دیدار و از او عیادت به عمل آوردند. دیداری که در فضایی خاطره انگیز و روحیه بخش رقم خورد. او با روحیه عالی با وجود درد شدید و مشکلات زیاد ناشی از بیماری اش، در واقع روحیه بخش همه کسانی شد که به عیادتش رفته بودند. چیزی که از یک جانباز راه خدا و انقلابی و مومن انتظار می رود! انجمن جانبازان نخاعی و پایگاه خبری فاش نیوز برای این بزرگ جانباز و یار دیرین و وفادار خود آرزوی شفا و سلامتی عاجل دارند و امیدواریم که هرچه زودتر بازهم پرتو چرخش ویلچر و تابش نور سیمای این مرد خدا و یار و یاور جانبازان و خلق خدا را در مجامع و محافل ایثارگری شاهد باشیم.


کد خبرنگار : 21