تاریخ : 1396,دوشنبه 09 مرداد19:56
کد خبر : 54540 - سرویس خبری : باغ بهشت

به یاد شهید برزو شریفی

بردباری و صبر شما، بیشتر باعث شکست دشمن می‌شود



حدیث دشت عشق - فاش نیوز- برزو شریفی در سوم مرداد ماه سال 41 در روستای مالفجان از توابع شهرستان سیاهکل در یک خانواده مذهبی و با ایمان دیده به جهان گشود.

از آنجا که او عشق و علاقه زیادی به اسلام و انقلاب داشتند داوطلبانه به خدمت سربازی رفت، که دوران آموزشی را در چهل‌دختر گذراند و بعد وارد تیپ هوابرد شیراز که مستقر در اهواز بود شد، سپس بعد از گذشت مدتی در مورخه 2 مرداد 61 در محل فکه به درجه رفیع شهادت نائل شد.

قسمتی از وصیت نامه شهید شریفی؛ پدر و مادر عزیز در عزای من گریه نکنید زیرا بردباری و صبر شما، بیشتر باعث شکست دشمن می‌شود. برادرانم را به دین و اسلام دعوت کنید و بگویید که راهم را دنبال کنند. مادر عزیز که بعد از خدا مهربانترین و عزیزترین موجودها نزد من هستی و من به وجود تو مادر افتخار می‌کنم که چنین فرزندی را تربیت کردی که افتخار اسلام باشد، سلام به پدر گرامی و برادران عزیزم میرسانم, مادر به من درس آموختی که پای خود را جای پای یاران حسین‌بن‌علی گذارده‌ام و چه کشته شوم و چه سالم برگردم مادر برای تو افتخاری بزرگ است.

پدر و مادر و برادرانم و خواهرانم ممکن است وقتی که شما این نوشته را می‌خوانید من دیگر نباشم و از حالت عادی که دارم خارج شده باشم. برای یک مسلمان مرگی وجود ندارد و این حالت تحولی بیش نیست.

مادر فدای قلب تو از من رمیده‌ای            آیا مگر زمن سخن بد شنیده‌ای

تو بوستان سبز وجود منی و من             آن غنچـه تـوام که تو پرورده‌ای


کد خبرنگار : 24