تاریخ : 1396,یکشنبه 15 مرداد14:30
کد خبر : 54563 - سرویس خبری : گزارش و گفت و گو

بازدید اعضای انجمن جانبازان نخاعی از پروژه بقیه الله(عج)


بازدید اعضای انجمن جانبازان نخاعی از پروژه بقیه الله(عج)

اعضای انجمن جانبازان نخاعی روز سه شنبه (10 مرداد) از عملیات اجرایی پروؤه مجتمع فرهنگی، ورزشی و توانبخشی بقیه الله بازدید کردند.

فاش نیوز - اعضای شورای انجمن های جانبازان نخاعی  روز سه شنبه (10 مرداد) از عملیات اجرایی پروؤه مجتمع فرهنگی، ورزشی و توانبخشی بقیه الله«عج» بازدید کردند.

به گزارش خبرنگار ما، در جریان این بازدید که اسرافیلی، بنایی، طاهری، حیدری، تاج دولتی، مقدس، عسکری، (خانم) چنگایی و پُرکره مشاور امور جانبازان ریاست بنیاد شهید و امور ایثارگران حضور داشتند، مهندس مرتضوی پیمانکارشرکت عمران آذرستان و مجری پروژه ساخت، توضیحاتی از روند اجرایی آن ارائه کرد و اظهار داشت: عملیات اجرایی و عمرانی پروژه بقیه الله که قبلا آسایشگاه جانبازان با محوطه ای وسیع بود از سال 91 آعاز شده است.

 

 

مدیر پروژه بقیه الله با اشاره به آماده سازی 80 درصدی بخش هایی از تاسیسات این پروژه خاطرنشان کرد: بنیاد شهید و امور ایثارگران کارفرما و متولی اجرای این پروژه بشمار می رود و قرار است در ساخت و تجهیزات آن از بهترین امکانات روز استفاده شود و در صورت تکمیل، بخش هایی از آن به بخش خصوصی واگذار خواهد شد.

 

 

مدیر پروژه بقیه الله ضمن خوشامد گویی به بازدید کنندگان یادآور شد: استارت احداث پروژه بقیه الله در سال 91 بر طبق نقشه هایی که بنیاد شهید ارائه کرده بود در زمینی به مساحت 33هزار متر مربع زده شد و در حال حاضر با احداث 29 هزار متر مربع بنا ،ساختمان های کلینیک درمانی، اقامتی و اسکان آن با 85 درصد به مراحل پایانی نزدیک می شود.

وی در پایان گزارش خود تاکید کرد: عملیات عمرانی ساختمان فرهنگی نیز رو به پایان است و در حال حاضر تکمیل ساختمان اقامتی و محوطه سازی  با 20 درصد کار باقیمانده است.

 

 

بر اساس این گزارش در پایان، اعضای انجمن جانبازان نخاعی، از نحوه و چگونگی مراحل پیشرفت بخش های مختلف آن بازدید کردند.

گفتنی است گزارش مشروحِ بازدید از این پروژه که شامل ساختمان ورزشی، کلینیکال، آمفی تئاتر و اسکان برای جانبازان می باشد در آینده نزدیک اطلاع رسانی خواهد شد.

 


کد خبرنگار : 18