تاریخ : 1396,چهارشنبه 18 مرداد15:05
کد خبر : 54641 - سرویس خبری : اخبار

تهدید شورای عالی: کنار نروید، از تمام ظرفیت ها استفاده می کنیم!


تهدید شورای عالی: کنار نروید، از تمام ظرفیت ها استفاده می کنیم!

شورای عالی انجمن های ایثارگران با ارسال نامه سرگشاده به حجت الاسلام شهیدی محلاتی"رییس بنیاد شهید و امور ایثارگران"، تهدید کرد در صورت عدم انصراف از پُست ریاست بنیاد شهید، شورای عالی ایثارگران از همه ظرفیت های خود برای جلوگیری از واردآمدن خسارات بیشتر به حقوق ایثارگران، استفاده خواهد کرد.

فاش نیوز - شورای عالی انجمن های ایثارگران با ارسال نامه سرگشاده به حجت الاسلام شهیدی محلاتی"رییس بنیاد شهید و امور ایثارگران"، تهدید کرد در صورت عدم انصراف از پُست ریاست بنیاد شهید، شورای عالی ایثارگران از همه ظرفیت های خود برای جلوگیری از واردآمدن خسارات بیشتر به حقوق ایثارگران، استفاده خواهد کرد.

متن این نامه به این شرح است:

حجت ‌الاسلام والمسلمین جناب آقای محمد علی شهیدی

نماینده محترم ولی فقیه، معاون رییس جمهور و رییس بنیاد شهید و امور ایثارگران

سلام علیکم،

با احترام به استحضار می‌رساند براساس مصوبه شورای عالی انجمن‌های ایثارگران و پیرو نامه‌های متعددی که از شورای عالی خدمت جنابعالی ارسال گردید و در آن با حسن نیت و تجربه حاصل از سال‌ها ایثارگری و مدیریت اعضای شورا در حوزه خدمت به ایثارگران که با قصد و نیت اصلاح امور انجام شد، متاسفانه به جز از دست رفتن فرصت‌ها، شاهد هیچگونه اصلاح و تحول موثری در سازمان تحت امرتان نبودیم.

به دلیل ضعف جنابعالی در اداره امور سازمان عریض و طویل بنیاد و عدم بکارگیری نیروهای مناسب و شایسته در این نهاد مقدس جهت احقاق حقوق ایثارگران و مایوس شدن انجمن‌های فعال کشوری و استانی و ایثارگران در پیگیری مطالبات به حق خود در دوره مدیریت جنابعالی، اعلام می‌داریم حسب اظهاراتتان در دیدار با برخی گروه‌ها و انجمن‌های ایثارگری و اعتراف به بیماری و کم توانی در اداره بنیاد، در دوره دولت دوازدهم از پذیرش مدیریت این نهاد مقدس انصراف دهید و این کار عظیم که نیاز به تلاش و فعالیت مضاعف، صلابت، نشاط، سلامت، برنامه مدون، منسجم، کارآمد و راهگشا را دارد، به اهلش بسپارید و بیش از این راضی به تضییع حقوق ایثارگران نباشید.

بدیهی است در صورت تمایل به مشاوره‌های چاپلوسانه برخی مدیران فرصت طلب و ناکارامد مبنی بر اصرار در ادامه و تکرار مدیریت جنابعالی و قائم مقام تان، ناچار خواهیم بود برای جلوگیری از خسارات بیشتر به حقوق ایثارگران به اعتراضات و نارضایتی‌ها ادامه دهیم و از نابسامانی‌ها جلوگیری نماییم. در این راستا شورا از تمام توان و ظرفیت‌های خود برای احقاق حقوق جامعه ایثارگری و اجتماع سراسری ایثارگران در کل کشور استفاده خواهد کرد.

شورای عالی انجمن های ایثارگری کشور


کد خبرنگار : 21