تاریخ : 1396,شنبه 21 مرداد17:54
کد خبر : 54652 - سرویس خبری : گزارش و گفت و گو

مدیرکل امور ایثارگران شهرداری تهران از خبرنگاران فاش نیوز تجلیل کرد


مدیرکل امور ایثارگران شهرداری تهران از خبرنگاران فاش نیوز تجلیل کرد

مدیرکل امور ایثارگران شهرداری تهران به مناسبت روز خبرنگار، با حضور در پایگاه خبری - تحلیلی «فاش نیوز» از خبرنگاران و کارکنان این پایگاه خبری تجلیل کرد.

فاش نیوز- مدیرکل امور ایثارگران شهرداری تهران به مناسبت روز خبرنگار، با حضور در پایگاه خبری - تحلیلی «فاش نیوز» از خبرنگاران و کارکنان این پایگاه خبری تجلیل کرد.

بر پایه این گزارش، «اسفندیار آزاده» مدیرکل امور ایثارگران شهرداری تهران دیروز در آستانه روز خبرنگار با حضور در پایگاه خبری - تحلیلی فاش نیوزبا خبرنگاران و کارکنان این پایگاه خبری در جوی صمیمی به دیدار و گفت وگو پرداخت.

در این دیدار که جانباز«ابوالفضل ابراهیمی»، مشاور امور جانبازان وی نیز حضور داشت، مدیرکل امور ایثارگران شهرداری تهران با تبریک روز خبرنگار و تمجید از خبرنگاران و کارکنان فاش نیوز، کار و فعالیت فرهنگی و رسانه ای در حیطه فرهنگ ایثار و شهادت را ارزشمند و قابل ستایش دانست و اظهار داشت:

کارکردن در این حوزه آن هم بطور خودجوش و مستقل و بدون پشتیبانی دیگران ارزشمند است.

وی خود را نیز از جنس ایثارگران و کارکنان فاش نیوز دانست و خواستار ادامه اینگونه تلاش های خودجوش شد.

آزاده حضور ایثارگران در دفاع فرهنگی و رسانه ای را از ارزش های دفاع مقدس و فرهنگ ایثار و شهادت ستودنی دانست و آن را بسیار تأثیر گذار عنوان کرد.

در این دیدار همچنین مسئولان فاش نیوز ابتدا به معرفی همکاران و خبرنگاران فعال دراین پایگاه پرداختند و پس از آن توضیحاتی در باره تاریخچه تأسیس و فعالیت های فاش نیوز و موسسه فرهنگی - هنری «فتح الفتوح» و مسایل، مشکلات و موانع موجود در این مسیر ارائه کردند.


کد خبرنگار : 19