تاریخ : 1396,سه شنبه 17 مرداد16:36
کد خبر : 54662 - سرویس خبری : اخبار

فرزند جانباز نخاعی، رتبه10 رشته ریاضی کنکور!


فرزند جانباز نخاعی، رتبه10 رشته ریاضی کنکور!

معنویت و نماز اول وقت خیلی در موفقیت من تاثیر داشت و همیشه سعی داشتم کاری نکن که دیگران از دست من دلخور شوند و به نظرم اینها بیشترین کمک را کردند و به من انگیزه دادند.

فاش نیوز- فرزند جانباز قطع نخاعی، رتبه 10 رشته ریاضی و فیزیک را در کنکور امسال کسب کرد.

این جوان فعال و کوشا، فرزند جانباز دلاور قطع نخاع برادر سید علی موسوی از استان یزد در کنکور سراسری حایز رتبه برتر 10 و در میان فرزندان ایثارگران رتبه اول را دریافت نموده اند.

فرزند اول ایشان نیز در رشته دکترای مهندسی دانشگاه شریف فارغ التحصیل گردیده اند.

رتبه 10 کنکور ریاضی گفت: معنویت و نماز اول وقت خیلی در موفقیت من تاثیر داشت و همیشه سعی داشتم کاری نکن که دیگران از دست من دلخور شوند و به نظرم اینها بیشترین کمک را کردند و به من انگیزه دادند.

   رتبه 10 کنکور سراسری 96 و رتبه یک ایثارگران در رشته تحصیلی ریاضی و فیزیک در گفتگو با خبرنگار یزدرسا، گفت: توکل به خدا، حمایت‌های پدر و مادرم و همچنین همت و اراده خودم باعث کسب این موفقیت شد و این هنوز ادامه راه است.

 «سید حسن موسوی بندرآبادی» اظهار کرد: پدرم جانباز قطع نخاعی است و علی رغم مشکلاتش همه تلاشش را برای موفقت من کرد.

   موسوی بندرآبادی که در مدرسه برازنده مقدم تحصیل کرده است، این مدرسه را نیز یکی از دیگر عوامل موفقیت خود عنوان کرد و افزود: مدرسه ما از لحاظ علمی در سطح بالایی قرار داشت و من فقط در یک درس آن هم در سه جلسه از کلاس خصوصی استفاده کردم و به نظرم کلاس‌های مدرسه از کلاس‌های بیرون بهتر است.

  وی اذعان کرد: معنویت و نماز اول وقت خیلی در موفقیت من تاثیر داشت و همیشه سعی داشتم کاری نکن که دیگران از دست من دلخور شوند و به نظرم اینها بیشترین کمک را به من کردند و به من انگیزه دادند.

  موسوی بندرآبادی ادامه داد: من دو دانش آموز دیگر یزدی را نیز که رتبه برتر را در کنکور کسب کرده‌اند می‌شناسم و از آنجایی که آنها نیز به معنویات توجه داشتند به نظرم همین توجهات موجب قرار گرفتن در مسیر صحیح زندگی و کسب موفقیت برای ما شده است.

  وی توصیه کرد: دانش آموزانی که سال 97 کنکور دارند از همین حالا شروع کرده و با برنامه ریزی درس بخوانند و حتما درتست زنی مهات کسب کنند.