تاریخ : 1396,یکشنبه 22 مرداد12:13
کد خبر : 54682 - سرویس خبری : مجلس شورای اسلامی

درنشست مشترک بنیادشهید و فراکسیون ایثارگران مطرح شد:

موانع مالیِِ قانون جامع خدمات رسانی به ایثارگران رفع می شود


 موانع مالیِِ قانون جامع خدمات رسانی به ایثارگران رفع می شود

عضو فراکسیون ایثارگران مجلس شورای اسلامی از پیش بینی رفع موانع مالیِ قانون جامع خدمات رسانی به ایثاررگان در قانون بودجه سال جاری خبر داد.

فاش نیوز - عضو فراکسیون ایثارگران مجلس شورای اسلامی از پیش بینی رفع موانع مالیِ قانون جامع خدمات رسانی به ایثاررگان در قانون بودجه سال جاری خبر داد.

 

 

به گزارش خبرنگار پارلمانی فاش نیوز، غلامرضا شرفی نماینده مردم آبادان در مجلس شورای اسلامی با اشاره به برگزاری جلسه مشترک فراکسیون ایثارگران با بنیاد شهید خاطرنشان کرد: در این نشست که با حضور آقای شهیدی و مسئولان مالی، اقتصادی و برنامه ریزی بنیاد شهید برگزار شد مهم ترین مانع در اجرای کامل طرح جامع خدمات رسانی به ایثارگران، مسائل مالی عنوان شد.

 

 

عضو کمیسیون اقتصادی مجلس دهم با اشاره به بودجه سال 96 تصریح کرد: در این نشست اکثریت قریب به اتفاق اعضای فراکسیون ایثارگران بر این موضوع متفق القول بودند که راهکارهای رفع موانع مالی قوانینِ مربوط به ایثارگران در بودجه سال 96 پیش بینی شده است.

 

 

جانباز 50 درصد مجلس دهم در پاسخ به این سوال که آیا بحث تغییر رییس بنیاد شهید در این نشست مطرح شده است متذکر شد: در این مورد چیزی گفته نشده است ولی در راستای عملی شدن مصوبات قانونی حوزه ایثارگران هر دو هفته یکبار نشستی با رییس بنیاد شهید و مسئولان این بنیاد در محل مجلس شورای اسلامی برگزار می شود.


کد خبرنگار : 17