تاریخ : 1396,پنجشنبه 19 مرداد16:28
کد خبر : 54698 - سرویس خبری : اخبار

مسئولان بنیاد مسیر غلط کروبی ها را دنبال نکنند!


مسئولان بنیاد مسیر غلط کروبی ها را دنبال نکنند!

مایه تاسف است که بنیاد شهید پس از قریب 40 سال که از انقلاب می گذرد، جای خادم و مخدوم را عوض می کند و بی راهه را انتخاب می کند! کدام جانباز مطلعی است که اذعان به از خود گذشتی اعضای شورای عالی تشکل های ایثارگران نداشته باشد؟

وفایی مهر - مایه تاسف است که بنیاد شهید پس از قریب 40 سال که از انقلاب می گذرد، جای خادم و مخدوم را عوض می کند و بی راهه را انتخاب می کند! کدام جانباز مطلعی است که اذعان به از خود گذشتی اعضای شورای عالی تشکل های ایثارگران نداشته باشد؟

طرح این بحث که چنین تشکلی وجاهت قانونی ندارد، دقیقاً کپی برداری از وقایع سال های 60 است. وقتی در زمان مسئولیت بنیاد شهید توسط حجه الاسلام کروبی عده ای از جانبازان از رفتارهای غلط خانم کروبی به تنگ آمده بودند و قصد انتقال مشکلات به امام را داشتند، از طرف بنیاد به آنان تهمت ضدیت با نظام مطرح شد.

عجیب است طراح و نویسنده این بیانیه دقیقاً همان مسیر غلط را انتخاب کرده است! کیست که نداند افرادی همچون حاج اقای اسرافیلی زندگی خود و خانواده شان را فدای آسایش و آرامش خانواده شهدا و جانبازان نموده اند؟
اینان صاحبان اصلی انقلاب هستند. آیا به زعم نویسنده بیانیه خودزنی کرده اند؟

جداً مایه تاسف است به جای استفاده از نظرات کارشناسانۀ این تشکل های ایثارگری، این گونه قصد تخریب این عزیزان را دارند.
در بند بعدی بیانیه تهمت سیاسی کاری را به تشکل های ایثارگری وارد نموده تا از این طریق به تضعیف جایگاه تشکل های ایثارگری نائل آیند که این هم بی راهه رفتن است.

آیا شما در این جامعه کسی را پیدا می کنید که گرایش سیاسی نداشته باشد؟ حالا چه شده که این برای صاحبان انقلاب اتهام است؟ معلوم می شود خود این گونه اید و بنا دارید با طرح سیاسی بودن به تخریب این عزیزان بپردازید.

بر فرض اینکه دوستان و نمایندگان ما لزومی در به ثبت رسمی رساندن تشکل ها ندانسته اند، این عدم ثبت رسمی مخل نمایندگی آنان نمی شود و اگر اشاره ای نمایند، خواهید دید که خیل عظیم ایثارگران حامی آنان می باشند.

امیدواریم از طرف ریاست محترم جمهور که صادقانه در رفع معضلات جامعه تلاش می کنند، فردی شایسته را سکان دار بنیاد شهید نمایند تا شاهد چنین بیانیه های خلافی نباشیم.

در بنیاد شهید کم نیستند مدیرانی که خالصانه و مجدانه در رفع مشکلات جامعه ایثارگری خدمت می نمایند و ما دعاگویشان هستیم. امیدواریم با انتخاب شایسته ترین فرد، این خدمات ارزشمند بیش از پیش نمود و بروز و ظهور یابد.


کد خبرنگار : 23