تاریخ : 1396,شنبه 21 مرداد15:35
کد خبر : 54710 - سرویس خبری : مجلس شورای اسلامی

هشدار "کامران" به بانک ها / ایثارگران را اذیت نکنید!


هشدار

نماینده ایثارگر مجلس شورای اسلامی با انتقاد از بوروکراسی بانک ها، نسبت به بی توجهی بانک ها به ایثارگران هشدار داد.

فاش نیوز - نماینده ایثارگر مجلس شورای اسلامی با انتقاد از بوروکراسی بانک ها، نسبت به بی توجهی بانک ها به ایثارگران هشدار داد.

به گزارش خبرنگار پارلمانی فاش نیوز، حسن کامران نماینده مردم اصفهان در مجلس شورای اسلامی با بی توجهی به قوانین ایثارگری اظهار داشت: متاسفانه بانکها قوانین ایثارگران را درست اجرا نمی کنند.

وی گفت: وقتی بر اساس قانون و در اجرای اصل 44 قانون اساسی یک بانک واگذار می شود مسئولان آن بهانه های بنی اسرائیلی می گیرند، در حالی که بر اساس قوانین مصوب مجلس شورای اسلامی هر واحدی که واگذار یا در فهرست واگذاری قرار دارد مسئولین ذیربط حق ندارند از قوانین سرپیچی کنند.

نماینده ادوار مختلف مجلس شورای اسلامی ادامه داد: به طور مثال وقتی فرزند شهید یا جانباز در بانکی مشغول به کار شده است و نمی داند که واحد مربوطه واگذار شده است چرا او را اذیت و بالا و پایین می کنند.

دکتر کامران تصریح کرد: اینها چکاره هستند و چرا بعضی از اینها که حتی رنگ جبهه را هم ندیده اند و درد ایثارگری را نچشیده اند این گونه تصمیم می گیرند که این تصمیمات باعث آزار و اذیت رزمندگان و ایثارگران می شود.

نماینده میاندوره ای مجلس دهم خاطرنشان کرد: متاسفانه بانک ها به ایثارگران توهین کرده و بعضی وقت ها هم بی حرمتی می کنند.

کامران یادآور شد: هر یک از این بانکها یا واحدهایی که قانون را اجرا نکنند و چوب لای چرخ بگذارند، بفرموده حضرت امام(ره) ضد انقلاب اند و باید مواخذه شوند.

نماینده مجلس شورای اسلامی در پایان تاکید کرد: هر بانکی که در آینده قوانین ایثارگری را اجرا نکند به عنوان نماینده مجلس از وزیر مربوطه سوال خواهم کرد.


کد خبرنگار : 18