تاریخ : 1396,شنبه 21 مرداد14:47
کد خبر : 54715 - سرویس خبری : مجلس شورای اسلامی

مراسم تحلیف با خسارتِ هزاران میلیارد تومانی بربیت المال



مطابق آنچه نماینده وکارشناس پیشین مجلس و اقتصاددان برجسته کشور برآورد کرده، تعطیلی تهران حدود هشت هزار میلیارد تومان بر بیت المال تحمیل هزینه کرده است! بابت آمد و شد، اسکان، حفاظت ،سرویس دهی و هدیه به میهمانان خارجی بوده است.

ایرانی

ایرانی - سیاسی نیست، وابسته به هیچ جناحی نیستم!
نه صاحب منصب میباشم
نه دانشگاه رفته وتحصیل کرده.
یک انسان کاملا عامی هستم
کشورم، مردم کشورم، فرهنگ و تمدن کشورم را دوست دارم.
در زمانی که کشورم مورد هجوم بی رحمانه متجاوزین خارجی قرار گرفت فکر کردم در قبال کشورم مسئولم.
شاید در هر دوره و زمان از تاریخ گذشته، هم زندگی میکردم بازهم اگر کشورم درمعرض خطر می افتاد وظیفه خودم میدانستم که از حریم کشورم دفاع کنم و مثل بقیه مردم کشورم باید کاری میکردم.
چون تنها داراییم، سلامت جسمم بود.
بالای سی سال از وارد آمدن صدمات جبران ناپذیری که بر جسم و روحم خورده میگذرد، از دردهای های ناجوانمردانه و طاقت فرسایی که سال هاست شبانه روز با من هستند.

از دیگر مشکلاتی که در طی این سال ها برایم بوجود آمده گله ای ندارم. 

بازهم اگر کشورم مورد تهاجم بیگانه قرار بگیرد با همین کمتر از نصفِ بدنی که دارم حاضرم، ساکم را بردارم و برای دفاع از کیان کشورم خواهم به مصاف دشمن بروم.

بگذریم. نمی خواهم قصه هزار و یک شب نقل کنم چه بسا میدانم بیشتر کسانی که سرگرمی تنهایی شان فاش نیوز است به همین وضع گرفتارند و قصدم فقط سوال است!
بیشتر وقتها خبرهای فاش را دنبال می کنم  و بعضی وقت ها هم که درد اجازه دهد به شهر خبر سری میزنم.
در خبرهایی خواندم
مراسم تحلیف ریاست محترم جمهوری برمبنای گزارش های رسمی نزدیک به صد مقام از کشورهای مختلف جهان حضور داشته و پایتخت بخاطر مراسم تحلیف در همان روز تعطیل شده است.

 مطابق آنچه نماینده وکارشناس پیشین مجلس و اقتصاددان برجسته کشور برآورد کرده، تعطیلی تهران حدود هشت هزار میلیارد تومان بر بیت المال تحمیل هزینه کرده است! بابت آمد و شد، اسکان، حفاظت ،سرویس دهی و هدیه به میهمانان خارجی بوده است. میهمانان خارجی برای به اصطلاح تعامل ایران با دنیا آمده میباشد، ولی به اقتصاد ملی زیان وارد کرده و میلیاردها تومان برای خزانه دولت از جیب ملت هزینه شده است.

  آیا با وضعیت اسفبار و قابل تامل جامعه و خانواده مظلوم رزمنده، ایثارگر، جانباز، آزاده و خانواده محترم شهدا و حتی قشر محروم و بی بضاعت و فقیر و گرسنه و بیکار جامعه ایرانی سزاوار است برای یک مراسم تحلیف این هزینه سنگین وکمرشکن و تحمیل به قشر پاپین جامعه انجام بشود.
آیا همین دولت مردانِ خیلی محترم، زمانی برای جاه طلبی شاه و برگذاری جشن های بی معنی دو هزار و پانصد ساله به جناب شاه ایراد نمیگرفتند؟

 آیا وقتی جامعه مظلوم ایثارگر و جانباز باید بیشتر هزینه درمان خود را از جیب خالی خودشان بپردازند و به خاطر فقر مالی زندگی شان یکی یکی، ده تا ده تا و  صدتا صدتا درحال فروپاشی است، اینگونه هزینه ها ی بی معنی نشان از خارج شدن از آرمان انقلاب اسلامی نیست؟
در خبر دیگری که روی سایت ... آمده بود این خبر به چشم میخورد که آقای وزیر بهداشت اعلام می کند با اشاره به پیشینه آشنایی با اقای (ح ف) بخشی از وثیقه آزادی  ۵۰ الی ۶۰ میلیاردی ایشان را با گذاشتن سند خانه خود انجام میدهد وآنرا عملی خیر خواهانه القا میکند!
من که نمیدانم حقیقتا میلیارد چند صفر دارد؟
ولی سوالم این است: آقای وزیر خیر خواه،  آیا میدانید بیمارستان هایی که زیر نظر وزارت خانه شما اداره می شود حاضر نیستند و حاضر نمی شوند هیچ بیماری از جامعه مظلوم ایثارگر و جانباز را اگر فاقد بیمه درمانی، بیمه تکمیلی و دیگر بیمه های رایج درکشور باشند، پذیرش نمایند؟
این فقط دو خبر و دو سوال بود که مطرح گردید و صدها سوال دیگر ذهنم را مشغول کرده و فکر کنم هیچکس پاسخگوِ آن نباشد.


کد خبرنگار : 20