تاریخ : 1396,پنجشنبه 26 مرداد19:20
کد خبر : 54751 - سرویس خبری : اخبار

شورای عالی ایثارگران مطالبات کل جامعه ایثارگری را پیگیری می کند


 شورای عالی ایثارگران مطالبات کل جامعه ایثارگری را پیگیری می کند

وظیفه اصلی شورای عالی انجمن های ایثارگران پیگیری مطالبات قانونی کل جامعه ایثارگری کشور اعم از خانواده معظم شهدا، جانبازان و آزادگان است.

فاش نیوز -  وظیفه اصلی شورای عالی انجمن های ایثارگران پیگیری مطالبات قانونی کل جامعه ایثارگری کشور اعم از خانواده معظم شهدا، جانبازان و آزادگان است. 

سخنگوی شورای عالی ایثارگران با بیان اینکه وظیفه اصلی شورای عالی انجمن های ایثارگران پیگیری مطالبات قانونی کل جامعه ایثارگری کشور اعم از خانواده معظم شهدا، جانبازان و آزادگان است و گفت: همواره بر این موضوع تاکید داریم که حداقل، قانون مصوب مربوط به همه ایثارگران بدرستی و کامل در دولت و به ویژه در بنیاد شهید و امور ایثارگران اجرا شود که این امر نظارت دقیق متولیان را می طلبد.

امیر عقیقی گفت: دکتر محمدی رئیس کمیسیون اصل نود مجلس شورای اسلامی که مهیمان این هفته جلسه شورای عالی انجمن های ایثارگران بود، طی حکمی معاون حقوقی شورا را به عنوان مشاور خود در کمیسیون اصل نود منصوب کرد.

عقیقی گفت: این سومین نشست شورای عالی با رئیس کمیسیون اصل نود مجلس شورای اسلامی است که در خصوص قوانین مرتبط با ایثارگران گفتگو و تبادل نظر می شود که جا دارد مجددا از نگاه ویژه ایشان به جامعه ایثارگری کشور تقدیر و تشکر شود.

سخنگوی شورای عالی افزود: در این جلسه رئیس کمیسیون اصل نود آمادگی خود را برای پیگیری مسائل مرتبط با ایثارگران از جمله موضوع قانون جامع ایثارگران، قانون برنامه ششم توسعه و عدم اجرایی قوانین مربوط به آنها وهمچنین همکاری همه جانبه با شورای عالی انجمن های ایثارگران اعلام و با انتصاب معاون حقوقی شورای عالی به عنوان مشاور خود این ارتباط را قوی تر و نزدیک تر کرد. 

وی در خصوص چگونگی این ارتباط گفت: ان شاالله از این به بعد با حضورنماینده شورای عالی در جلسات مرتبط کمیسیون اصل نود، ارائه نظرات تخصصی شورای عالی و پیگیری ها به شکل مستقیم از طریق این کمیسیون مجلس شورای اسلامی صورت خواهد گرفت.


کد خبرنگار : 23