تاریخ : 1396,پنجشنبه 26 مرداد14:27
کد خبر : 54761 - سرویس خبری : اخبار

تغییر بزرگ در بنیاد شهید!


تغییر بزرگ در بنیاد شهید!

با گذشت بیش از دوازده سال از مدیریتِ "سردار انصاری" در بنیاد شهید و امور ایثارگران، خبرها حکایت از استعفای وی و تغییرات مدیریتی عمده در سطح بالای این سازمان دارد.

فاش نیوز - با گذشت بیش از دوازده سال از مدیریتِ "سردارانصاری" در بنیادشهید و امور ایثارگران، خبرها حکایت از استعفای وی و تغییرات مدیریتی عمده در سطح بالای این سازمان دارد که بر همین اساس گفته می شود حجت الاسلام شهیدی با استعفای قائم مقام خود موافقت کرده است.

بر پایه این گزارش، در آستانه تشکیل دولت دوازدهم و ابقای "شهیدی محلاتی" در رأس بنیاد شهید و امور ایثارگران، گویا بالاخره رییس بنیاد هنوز چندصباحی به آغاز دولت جدید نمانده، تغییرات مدیریتی خود را کلید زده است.

شنیده ها حاکیست، سردار انصاری پس از گذشت بیش از 12 سال از احراز پُست قائم مقامی بنیاد، بالاخره استعفا داد و رییس بنیاد نیز با استعفای ایشان موافقت کرده و وی بااتمام ماموریت خویش در بنیاد، مسئولیت تامین اجتماعی نیروهای مسلح را برعهده خواهد گرفت!

در همین راستا، همچنین گفته می شود، جانباز"داوود حیدری" نیز از سمتِ مدیرعاملیِ موءسسه فرهنگی - هنری شاهد برکنار شده است و معاون فرهنگی بنیاد (موذنی) نیز بازنشست شده و جای خود را به حجت الاسلام کاویانی مدیر کل مددکاری و معاون دبیر شورای عالی ترویج فرهنگ ایثار وشهادت می دهد!

شایان ذکر است که طی سال های گذشته، تشکیلات بنیادشهید و امور ایثارگران در راستای وظایف خود و ارائه خدمات به جامعه شاهد و ایثارگران به شدّت از ضعف مدیریت رنج می بُرد و این ضعف بارها و بارها توسط تشَکل های ایثارگری و حتی خود ایثارگران فریاد زده شده بود که متاسفانه به این مطالبه بحق جامعه ایثارگری وقعی گذاشته نشده بود.

متعاقبا کاربران و خوانندگان فاش نیوز را از ادامه تغییرات مطلع خواهیم ساخت.


کد خبرنگار : 21