تاریخ : 1396,چهارشنبه 25 مرداد18:54
کد خبر : 54768 - سرویس خبری : بدون ویرایش از شما

دین و ایمانشان را به خاطر میز، مقام و شهرت می فروشند!


دین و ایمانشان را به خاطر میز، مقام و شهرت می فروشند!

عزیزان، در این دوران شناخت انسان های مومن خیلی سخت شده، همه خود را با تقوی می دانند ولی در عمل که می رسد خداوند درون شخص را نمایان می کند که چه کسی برای خدا کار می کرده چه کسی برای میز، مقام، ریاست و شهرت.!

سید مرتضی ایزدخواه جانباز 65%

فاش نیوز - بسم رب شهداء
سلام علیکم
سخنی با مسئولین!
عزیزان، در این دوران شناخت انسان های مومن خیلی سخت شده، همه خود را با تقوی می دانند ولی در عمل که می رسد خداوند درون شخص را نمایان می کند که  چه کسی برای خدا کار می کرده چه کسی برای میز، مقام، ریاست و شهرت.!

عزیزانِ ایثارگر،جانباز و خانواده های شهدا، کسانی (ازمسئولین) هستند که به خاطر به قدرت رسیدن، حاضرند بین ما خانواده شهدا و ایثارگرها و جانبازان جدایی بیاندازند تا ما از درون، خودمان را بخوریم و آنها راحتر بر ما رئیسی کنند.

بعد از جنگ کجا دیدید اردوی چند روزه خانواده شهیدان و ایثارگران را باهم بگذارند؟ تفرقه بیانداز و حکومت کن شعار اینها(مسئولین) می باشد.

آری عزیزانم، این آقای حجت اسلام دعایی برای لببرالها با پرچم شیر خورشید نماز میت می خواند، ما نفهمیدیم ایشان انقلابی بودند یا پادشاهی!؟

 عزیزانم، در مجلسی که باید قانون نصب شود تا جلو متجاوزانِ به حقوق بیت المال را بگیرند، نمایندگانش عکس سلفی با موگرینیِ پیرزن و تحریم کننده ایران می گیرند چه انتطاری دارید که به حال ما ایثار گران، خانواده شهدا و جانبازان برسند؟ 

عزیزانم، با دلی پر خون و با دردهای فروان این مطالب را می نویسم! اینان با گُرگ بره می خورند و با چوپان گریه می کنند!

آنها به دنبال سلفی گرفتن و رفتندبه ماموریت خارج ازکشور هستند، ولی پیش ما می آیند و از ایثار و شهادت می گویند. آنها از داریی هایشان هیچ نمی گویند،از ماشین های میلیاردی شان نمی گویند و از شنیدن زخم بدن های ما بدشان می آید.

آنها حتی اگرلازم باشد دین و ایمانشان را به خاطر میز، مقام و شهرت هم می فروشند، ولی بدانید ما باید وحدت کلمه داشته باشیم. آری، برخی هم هستند که برای پول، با رژیم اشغال گرو کودک کُش (رژیم صهیونیستی) فوتبال بازی می کنند و آقای مهدوی کیا هم از اقدام آنها حمایت می کند و توهین به شهیدانِ مظلوم مدافع حرم می کند!

علی مطهری می گوید من حق نگویم خفه می شوم!

کدام حق؟ حقی که آمریکا پسند باشد...اسلام ستیز باشد... دشمن شاد کن باشد؟!

من با این زخم ها، سالهاست که انیس شده ام، ولی کسی از بنیاد نیامده ببیند مرده ام یا زنده ام! محیط بنیاد مثل ادرات دیگر، خبری از ایثار نیست، فقط ساعت را نگاه می کنندتا وقت ادره تمام بشود. اگر این همه کارمندی که بنیاد دارد در اتاق نمی نشستند و به عنوان مددکار به سراغ جانبازان می رفتند به ازای هر 3 جانباز، یک مددکار به جانبازان می رسید و اگرمشکل جانبازان، خانواده شهدا و ایثار گران را چه بلحاظ مالی و چه درمانی دنبال می کردند، باز هم کارمند اضافه می آمد! در آن صورت نمی توانستند رئیس، مدیر و کارشناس باشند تا حقوق های آنچنانی بگیرند و بخورند!

ما ایثارگران سفره حضرت ابوالفضل العباس(ع) شده ایم برای آقایان! می خورند، تک دیگ آن زا هم به ما نمی دهند! 

من خواستم با نشان دادن عکس پاهایم بدانید بنیاد چه ظلمی به من کرده است.

ده سال بعد از عملیات خیبر بود که از داخل بدنم می سوزم. روزی دوبار دکتر می روم.  همه دوسان شاهدند همسرم، فرزندان خُرد سال را در خانه می گذاشت، درب خانه را می بست تا مرا به دکتر برساند. در تبریز آنقدر آزمایش داده بودم که می گفتند شما به عنوان نفر دوم در تبریزی رکورد زده ای! و بعد سال ها، زخم هایم به این شکل درآمده. شرمنده که نارحتتان کردم.اجرکم عندالله 

سید مرتضی ایزدخواه جانباز 65% فرزند شهید سید مجتبی ایزدخواه


کد خبرنگار : 23