تاریخ : 1396,چهارشنبه 25 مرداد12:17
کد خبر : 54800 - سرویس خبری : اخبار

جانباز فلاح در انتظار پیگیری مسئولین ذی‌ربط



«ابوطالب فلاح» اظهار داشت: بعد از انتشار این خبر افرادی از ایثارگران شهرداری منطقه 22 به بوستان جوانمردان آمدند و جویای احوال و وضعیتم شدند و بعد از گفت‌و‌گوهایی که انجام شد، مرا به بیمارستان ایرانیان انتقال دادند.
 
وی افزود: مردم و سازمان‌های مختلفی روز گذشته برای دیدنم و مشاهده صحت خبر منتشر شده به بوستان جوانمردان آمدند.
 
 جانباز فلاح در انتظار پیگیری مسئولین ذی‌ربط/ انتقال از پارک به بیمارستان
 
در حین مصاحبه با جانباز فلاح بودیم که شهردار ناحیه یک منطقه 22 به همراه معاون توسعه منابع انسانی منطقه، سر زده برای عیادت این جانباز آمدند.
 
در ادامه «صفاییان» شهردار ناحیه یک منطقه 22 اظهار داشت: شهردار منطقه پس از با خبر شدن از وضعیت اقای فلاح، دستور رسیدگی صادر کردند، لذا نماینده‌ای را به پارک فرستادیم تا جویای صحت خبر شود که پس از ملاقات با ایشان، هماهنگی‌های لازم را با بیمارستان جهت بستری انجام دادیم.
 
وی افزود: از آن‌جایی که پرونده ایثارگری آقای فلاح تکمیل نشده است، پیگیری‌های لازم را انجام خواهیم داد. روند تکمیل درمان جانباز مقطعی نیست و به پشتیبانی بنیاد شهید و امور ایثارگران نیاز دارد.
 
 
شهردار ناحیه یک منطقه 22 خاطرنشان کرد: رسیدگی به این جانباز از حیطه مسئولیت ایثارگران شهرداری خارج است اما تا بهبودی نسبی و تکمیل پرونده ایثارگری رسیدگی به ایشان را بر عهده می‌گیریم.
 
 جانباز فلاح در انتظار پیگیری مسئولین ذی‌ربط/ انتقال از پارک به بیمارستان
 
دکترایزدی رئیس بیمارستان ایرانیان در گفت‌وگو با شهردار ناحیه یک منطقه 22 اظهار داشت: زخم‌های درمانی این جانباز، عفونی و خطرناک است. در حال حاضر زخم‌ها و تاول‌های ایشان از درمان عوارض شیمیایی، اهمیت بیشتری دارد.
 
براساس این گزارش، به جز شهرداری هیچ ارگان و سازمان مربوطه دیگری جهت پیگیری وضعیت این رزمنده دوران دفاع مقدس، اقدامی صورت نداده است.

منبع : دفاع پرس