تاریخ : 1396,دوشنبه 30 مرداد22:12
کد خبر : 54812 - سرویس خبری : اخبار

واکنش «مهدی طحانیان» به سلفی حقارت و حضور «علیرضا رحیمی» درآن


واکنش «مهدی طحانیان» به سلفی حقارت و حضور «علیرضا رحیمی» درآن

آزاده قهرمان «مهدی طحانیان» با حضور در فاش نیوز نسبت به اقدام گروهی از نمایندگان در رقم زدن حادثه تأسفبار سلفی حقارت واکنش نشان داد و آن را تقبیح کرد.

فاش نیوز -  آزاده قهرمان «مهدی طحانیان» با حضور در فاش نیوز نسبت به اقدام گروهی از نمایندگان در رقم زدن حادثه تأسفبار سلفی حقارت واکنش نشان داد و آن را تقبیح کرد.

بر پایه این گزارش، آزاده قهرمان «مهدی طحانیان» یکی از آزادگانی که زمان اسارت در دست صدامیان بعثی با وجود سن کم به خلق حماسه ای ماندگار، در قلب اردوگاه دشمن دست زد و فریاد حق طلبی و ایستادگی سرداد، با حضور در پایگاه خبری «فاش نیوز» نسبت به اقدام ذلیلانه و حقارتبارگروهی از نمایندگان در مجلس واکنش نشان داد.

طحانیان که از مشارکت «علیرضا رحیمی»، هم بند دوران اسارتش در این رویداد کاملا" مغایر با روحیات انقلابی و عزتمدارانه شناخته شده در فرزندان خمینی و خامنه ای، بسیار ناراحت بود و از آن ابراز تأسف و تأثر می کرد و به طور تلویحی و غیر مستقیم چنین اقداماتی را درباره او چندان دور از ذهن نمی دانست اما با این حال حاضر نشد در این خصوص بیشتر توضیح دهد و خواستار مسکوت ماندن این موضوع شد.

طحانیان تنها به این گفته دراین باره بسنده کرد که از یک تحصیل کرده علوم سیاسی و کسی که کرسی مکان مهمی چون کمیسیون شورای امنیت ملی را اشغال کرده و خود عنوان آزادگی و جانبازی دارد این کار بعید بود!

این آزاده حماسه آفرین و سرافراز کشورمان  همچنین طی گفت و گویی نسبا" مفصل با فاش نیوز خاطرات و سرگذشت های جالب و خواندنی اش خصوصا" در دوران اسارت را تشریح کرد که در آینده نزدیک در همین پایگاه خبری منتشر خواهد شد.

گفتنی است در اواسط دوران دفاع مقدس فیلمی از اخبار سراسری صدا وسیما منتشر شد که در آن زن خبرنگار هندی برای مصاحبه با رزمندگان اسیر ایرانی وارد بند تعدادی از اسرای کم سن وسال ایرانی می شود که در بخش اصلی این فیلم، مهدی طحانیان با شرط رعایت حجاب از سوی زن خبرنگار هندی حاضر به گفت و گو با او شده و با پاسخ های خیره کننده مهدی طحانیان مبنی بر اطاعت از امام و تحمل سختی ها تا نابودی دشمن، روبرو می شود که در ادامه نی «علیرضا رحیمی» بیت معروف «ای زن به تو از فاطمه اینگونه خطاب است/ ارزنده ترین زینت زن حفظ حجاب است» را خطاب به خبرنگار مذکور قرائت می کند. این فیلم تنها سند مصور بصورت فیلم است که از رشادت های آزادگان در اردوگاه ها و زندان های مخوف دشمن بعثی باقی مانده است.


کد خبرنگار : 17