تاریخ : 1396,شنبه 28 مرداد13:03
کد خبر : 54842 - سرویس خبری : بدون ویرایش از شما

ارزش سلفی با یک اجنبی!



فرید اسکندری- سلام بر حسین و شهدای پرورش یافته مکتب حسین و شهدای کربلای ایران در هشت سال جنگ

 فرزندان فهیم این ملت در زیر باران آتش دشمن تکه و تکه و بی سر می شدند! امروز امثال فهمیده ها پرورش یافته مکتب خمینی و وامدار رشادت های هشت سال جان برکفی بهترین مخلوقات خدا می باشند. شهدای دفاع مقدس هزار هزار تا در عملیات ها مفقود الاثر و مفقود الاجسد میشدند و در نهایت گمنامی مانند مادرشان زهرا به معبود می شافتند.

  این مردان مرد نه سیاست میبافتند نه خودنامی می کردند تا به عنوان قانونگذار در برابر اجنبی نیمه برهنه سلفی میگرفتند برخی مسئولانی که بواسطه حاشیه امن شهدا که برایشان فراهم شدند کارهایی انجام می دهند که یه کودک اسیر ایرانی حاضر نشد در اوج خفقان بعث و رسانه های دنیا در پوشش خبری مصاحبه نکرد اما کسانی با هزار ترفند و وعده های پوچ میخوانند برای این ملت قانون وضع کنند قانونی که خودشان هم در باطن به اصول آن پایبند نیستند مثل این است که بگوییم شأن مقننن از آن بالاتر است که به قانون عمل کند اینها حتی به خودشان رحم نکردند، چه برسد به این ملت!

 کجای دنیا قانون گذارنش اینقدر به خاطر اجنبی مخالف ایقدر جانفشانی می کنند؟ برای تصویر رکیک سلفی؟! اصلأ قیاسش هم نابخردانه هست. جوانان رشید و رعنای ما عباس وار قطعه می شوند تا خونشان درخت تنومند اسلام سایه گستر شود و فرهنگ شهادت و عشق خدا فضای نفوس را عطراگین کند نه اینکه چند بی خرد دل مردم را با اعمال زشت خود در تصویر بی حجاب یک زن خلاصه کنند!


کد خبرنگار : 20