تاریخ : 1396,سه شنبه 31 مرداد14:33
کد خبر : 54932 - سرویس خبری : مسائل و مشکلات ایثارگران

کمک برای راه اندازی یک واحد صنعتی در فارس



اینجانب سرفراز عبدالهی صنعتگر دارای یک واحد تولید، فراوری و بسته بندی محصولات غذایی در ناحیه صنعتی انجیره مرودشت فارس که متاسفانه به علت عدم همکاری بانک کشاورزی و همچنین معاون هماهنگی امور اقتصادی و توسعه منابع استانداری فارس و عدم پیگیری موضوع این واحد صنعتی بیش از یک سال علیرغم سرمایه گذاری بیش از 25 میلیارد ریال و زحمات بی شائبه تعطیل مانده است تقدیم می گردد.

 نظر به اینکه به علت کارشکنی مسئولین استانی و وجود رانت و باند بازی در ارائه تسهیلات و همچنین کانالیزه بودن سیستم های حمایتی متاسفانه امکان ادامه حیات برای فعالان اقتصادی که حاضر به باج دهی نبوده و طرفدار باند و جناح حاکم نیز نمی باشند وجود ندارد.

لذا خواهشمند است در صورت صلاحدید نسبت به پیگیری مشکل واحد صنعتی اینجانب که با سرمایه شخصی خود و خانواده که ایثارگر نیز می باشیم ( آزاده و جانباز) و در صورت حمایت حداقلی در ارائه تسهیلات بانکی قادر به ایجاد اشتغال برای حداقل 25 نفر می باشم اقدام فرمائید.

متاسفانه معاون هماهنگی امور اقتصادی و توسعه منابع استانداری فارس که فرماندهی ستاد اقتصاد مقاومتی را نیز به یدک می کشد تنها به کارهای باندی و جناحی توجه دارند و در عمل کاری برای صنعتگران انجام نمی دهند.


کد خبرنگار : 20