تاریخ : 1396,جمعه 03 شهريور19:03
کد خبر : 54992 - سرویس خبری : گزارش و گفت و گو

تجلیل انجمن خادمان شهدای حرم از خانواده شهیدحججی


تجلیل انجمن خادمان شهدای حرم از خانواده شهیدحججی

انجمن خادمان شهدای حرم با اهدای لوح از خانواده شهید مدافع حرم محسن حججی در امام زاده صالح تهران تجلیل کرد.

فاش نیوز- انجمن خادمان شهدای حرم با اهدای لوح از خانواده شهید مدافع حرم محسن حججی در امام زاده صالح تهران تجلیل کرد.

 هیئت فرزندان شهدای اسلام با همراهی انجمن خادمان شهدای حرم روز پنجشنبه ساعت۱۸ مورخ ۲/۶/۱۳۹۶ با برپایی مراسم باشکوه و معنوی در محل سرداب مقدس امام زاده صالح (ع) از خانواده شهدای مدافع حرم، ترور، دفاع مقدس، شهدای منا و شهدای هیئت دولت تجلیل کرد.

در این مراسم سردار محسن انصاری قائم مقام بنیاد، سردار کوثری، پدر و مادر معزز شهید مدافع حرم محسن حججی، جانبازان گرانقدر و هنرمندان صدا و سیما حضور داشتند‌.

 سردار کوثری ضمن تجلیل از تمامی شهدای اسلام و خانواده شهید محسن حججی به تبیین دو عنصر مقاومت یعنی ساده زیستی امام و شهدا پرداخت.

در ادامه او اظهار داشت حضور سردار همدانی در قالب هیئت مستشاری در سوریه منجر به ایجاد راه اندازی بسیج مردمی (دفاع وطنی) در سوریه شد که همین اقدام او باعث شد تا داعش از داخل شهر دمشق بیرون رانده شود.

  پدر شهید محسن حججی ضمن تشکر و تقدیر از برگزار کنندگان این برنامه گفت: شهید محسن حججی قبل از شهادت به کسوت خادم الشهدایی نائل شده بود و همواره خود را وقف فقرا کرده بود.

در پایان این مراسم، خادم الشهدا سرتیپ جانباز عباس طایفه رئیس هیئت مدیره انجمن خادمان شهدای حرم، با اهدای تابلو فرش و لوح یادبود از  پدر و مادر معزز شهید حججی تقدیر به عمل آورد.

 

گزارش از جانباز عباس طایفه

عکس از فاطمه طایفه


کد خبرنگار : 20