تاریخ : 1396,شنبه 04 شهريور14:19
کد خبر : 55000 - سرویس خبری : اخبار

برگزاری نمایشگاه عکس به مناسبت هفته دفاع مقدس



محمدرضا نادری مدیر اخبار داخلی خبرگزاری جمهوری اسلامی از برگزاری نمایشگاه عکس دفاع مقدس خبر داد و اظهار داشت: براساس تفاهم نامه خبرگزاری جمهوری اسلامی و معاونت فرهنگی موزه انقلاب اسلامی و دفاع مقدس، نمایشگاه عکس دفاع مقدس برگزار خواهد شد.

وی ادامه داد: خبرگزاری جمهوری اسلامی در جهت حفظ و ترویج فرهنگ ایثار و شهادت ۵۰ قطعه عکس در اختیار موزه انقلاب اسلامی و دفاع مقدس قرار می دهد. این نمایشگاه از ۲۱ شهریور ماه به مدت دو هفته به مناسبت هفته دفاع مقدس در گالری فکه برپا می شود.

نادری خاطرنشان کرد: همچنین در قالب نمایشگاه مردمی، خبرگزاری جمهوری اسلامی ۳۰ قطعه عکس ناب از دوران دفاع مقدس جهت تهیه پوستر در اختیار موزه انقلاب اسلامی و دفاع مقدس قرار می دهد.

مدیر اخبار داخلی خبرگزاری جمهوری اسلامی در پاسخ به سوالی مبنی بر اینکه چه نمایشگاه هایی این خبرگزاری در جهت ترویج ایثار و شهادت برگزار کرده است، گفت: این خبرگزاری به جهت داشتن گنجینه غنی از تصاویر دوران دفاع مقدس تا به امروز چند نمایشگاه اختصاصی و چند نمایشگاه مشارکتی با شهرداری و چند ارگان دیگر برگزار کرده است.

وی با بیان اینکه خبرگزاری جمهوری اسلامی در حال ساماندهی اسناد و مدارک دوران دفاع مقدس است، عنوان کرد: خبرگزاری جمهوری اسلامی ایران طرحی مبنی بر تاسیس یک موزه رسانه دارد که در صورت تحقق این طرح گام موثری در حفظ و ترویج دفاع مقدس برداشته می‌شود.

انتهای پیام