تاریخ : 1396,جمعه 10 شهريور15:00
کد خبر : 55037 - سرویس خبری : گزارش و گفت و گو

شهیدی محلاتی در آیین بزرگداشت هفته دولت اعلام کرد

جابجایی های جدید در بنیاد شهید


جابجایی های جدید در بنیاد شهید

شهیدی محلاتی در توجیه پذیرفتن مجدد پست ریاست بنیاد شهید مدعی شد، من بارها اعلام کرده بودم که ریاست بنیاد شهید از توان من خارج است، اما دوستان به من ابراز لطف کردند!

صنوبر محمدی

فاش نیوز - شهیدی محلاتی در مراسم تجلیل تعدادی از کارکنان و مدیران بنیاد شهید و امور ایثارگران از دو جابجایی در این سازمان خبرداد و گفت: علی عباس کمری به ریاست سازمان سیاحتی کوثر و اسلام کریمی به ریاست حوزه تشکل ها منصوب خواهند شد.

به گزارش خبرنگار فاش نیوز، این برنامه کهبه مناسبت بزرگداشت هفته دولت با حضور حجت الاسلام شهیدی ریاست بنیاد شهید و امور ایثارگران، معاونین و مدیران کل بنیاد شهید و با حضور تعدادی از کارکنان بنیادشهید و امور ایثارگران سراسر  کشور در تالار سوره برگزارشد، حجت الاسلام شهیدی ضمن گرامیداشت یاد و خاطره شهیدان رجایی و با هنر در مورد عملکرد بنیاد شهید در دوره قبل گفت: بنیاد شهید در چهار سال گذشته با مشکلات زیادی روبه رو بود، به خصوص اینکه برنامه خاصی نداشت و طی دوماه، برنامه ای در سه زمان کوتاه مدت، میان مدت و بلندمدت نوشته شد و نتایجی هم بدست آمدو امروز همه اعتراف دارند که آرامشی در بنیادشهید به وجود آمده است.

وی  همچنین متذکرشد: ما توانستیم موفقیت هایی را در رابطه با بحث درمان، معوقات، مسکن و اشتغال بدست بیاوریم که تنها معوقات سال 95 ایثارگران باقی مانده که تلاش برای پرداخت آن ها در حال انجام است.

ریاست بنیادشهید و امورایثارگران همچنین گفت: بنیاد شهید باید الگویی برای سایر سازمان ها باشد چرا که 80درصد ایثارگران از عملکرد بنیاد رضایت دارند و البته باید روی 20درصد مابقی هم کار شود.

وی افزود: در انتصابات این دوه باید از بانوان بیشتری استفاده و نسبت به جوانگرایی و شایسته سالاری نیز، باید کارهایی انجام دهیم.

 حجت الاسلام شهیدی همچنین در جمع خبرنگاران بیان کرد: سعی می‌کنیم در سال جاری معوقات سال 95 ایثارگران را که حدود 600 میلیارد تومان است  پرداخت نماییم که البته اکنون به دنبال تأمین این اعتبار هستیم.

وی عمده مشکل ایثارگران را مساله اشتغال عنوان کردو گفت: یکی از عمده مشکلات ما در بنیاد شهید و امور ایثارگران مسأله اشتغال است که در سال گذشته حدود 60 هزار ایجاد شغل داشتیم و همین حدود هم متقاضی اشتغال وجود دارد که بخشی از آن ها را توانسته‌ ایم به سازمان‌ های اقتصادی که خود بنیاد دارد معرفی کنیم.

درپایان مراسم نیز ازمدیران بنیاد شهید و امورایثارگران تهران بزرگ "حمیدرضاصمیمی" به عنوان مدیرکل برتر واحد استانی، سید ابوالفضل موسوی، حبیب زاده، حامد رضایی و جلیل بابایی تجلیل شد.

درحاشیه:

 * باتوجه به حضور تمام مدیران بنیاد شهید در این مراسم، عدم حضور سردار انصاری به عنوان قایم مقام بنیادشهید جای سوال بود!

* شهیدی محلاتی که در دوره گذشته ریاست بنیاد شهید بارها و بارها ناتوانی خود را در اداره امور این سازمان اذعان نموده بود، در توجیه پذیرفتن مجدد پست ریاست بنیادشهید مدعی شد "من بارها اعلام کرده بودم که ریاست بنیاد از توان من خارج است، اما دوستان به من ابراز لطف کردند! اما اگر تشخیص مقام معظم رهبری بر ماندن من است یقینا آن را می پذیرم".

وی به نقل از مقام معظم رهبری مدعی شد:  ایشان فرمودند بنیاد شهید خوب کار کرده است!


صنوبر محمدی


کد خبرنگار : 17