تاریخ : 1396,دوشنبه 06 شهريور18:20
کد خبر : 55059 - سرویس خبری : مسائل و مشکلات ایثارگران

ایثارگران دانشگاه علوم پزشکی کرمانشاه،حقوق جانبازی ندارند!



کرم الله - خدمت حاج شهیدی ریاست محترم بنیاد شهید و امور ایثارگران کشور!

 بنده دانشجوی داوطلب بسیجی که در سال 59 شروع جنگ تحمیلی، قدم به جبهه های جنگ نهادم و حتی حقوقی که به ما بسیجیان می دادند، آن را به صندوق امور مالی جهت کمک به جبهه اهدای تحویل می دادیم که کمکی به حل مشکلات و معضلات عزیزان جنگ باشد و با مجروح شدن در جبهه و افتخار جانبازی به تحصیل در دانشگاه ادامه دادم و به استخدام وزارت بهداشت و درمان درآمدم.

 مثل سایر کارکنان دولت در وزرات بهداشت و درمان آموزش پزشکی مشغول کار هستیم و تا کنون از حقوق جانبازی پرداخت نشده و هیچ معوقه ای هم دریافت نکردیم و بنیاد شهید و امور ایثارگران کشور همیشه سخن از معوقه میارن و اطلاع رسانی می کنند و سایر کارمندان همکار هم فکر می کنند که که به ما جانبازان حق و حقوق جانبازی می دهند و آبروی ما را بردند که دولت فقط به خانواده محترم شهدا و ایثارگران کشور توجه ویژه دارند.

 ما جانبازان و ایثارگران دانشگاه علوم پزشکی کرمانشاه تاکنون هیچ وقت حقوق جانبازی از دانشگاه نگرفتیم و در تمام مراسمات دفاع مقدس یادی از این قشر ایثارگر دانشگاه نمی کنند و فراموش شده هستیم!

 ای کاش خبرنگاران جوان یک گزارش ویژه از ایثارگران عزیز در دانشگاه علوم پزشکی کرمانشاه تهیه و به سمع و نظر مسئولین استان و کشور و مردم شریف علی الخصوص جوانان عزیز کشور تقدیم بکنند.

والسلام


کد خبرنگار : 20