تاریخ : 1396,یکشنبه 12 شهريور18:31
کد خبر : 55089 - سرویس خبری : مسائل و مشکلات ایثارگران

حمایت از ایثارگران شعار و ترفند تبلیغاتی است



آرامش و امنیت امروز کشور عزیزمان ایران وامدار رشادت های ایثارگران و شهداست.

فاش نیوز- آرامش و امنیت امروز کشور عزیزمان ایران وامدار رشادت های ایثارگران و شهداست.

  این همه شعارهای تبلیغاتی که در بوق و کرنا توسط رسانه ها و اشخاص خاص که پست های کلیدی دارند انجام می شود با هدفی پوچ که عنوانش حمایت از ایثارگران و شهداست و متاسفانه پیشگامان خون و قیام را برای چند صباحی با نتیجه ای پوچ و بدون سر سوزنی عمل به قوانینی که تصویب کرده اند سرگرم می کنند.

  ناگفته نماند قوانین حمایت از ایثارگران در واقع نوعی شعار و ترفند تبلیغاتی است تا هم مردم فکر کنند دولت و مجلسیان تمام هم و غم شان را جهت پیشبرد اهداف ایثارگران است و هم خودشان را در پست های کلیدی غمخوار و قدر شناس ملت و ایثارگران قرار دهند.

اما افسوس و صد افسوس که جانبازان و ایثارگران توان مالی تهیه دارو برای بهبودی مقطعی که ارمغان تیر و ترکش و انواع سموم شیمیایی دفاع است را ندارند و چنان این جانبازان درد می کشند که به زهرای اطهر قسم مرگ برای شان بزرگترین آرامش است.

  در چنین وضعیتی منتظرند تا شاید آقایان جنگ ندیده که بدون کوچک ترین نقش ایجاد نهضت خمینی کبیر برای شان نوش دارو بیاورند و دردناکتر این که آقایان مسئول اکثرأ ذره ای از تاوان جنگ شامل حال شان نشده و سر سفره آماده حاضر شد ه اند و سفره ای که حاصل جان فشانی فرزندان این ملت شریف  است را وارث شده و ارث خود می دانند.

 در برخی مواقع آن قدر منت و آقایی از خود نشان می دهند که اگر از جهانی دیگر کسی آمده باشد قطع به یقین فکر می کند که اینها انقلاب کرده همه آنها تمام هشت سال در خط مقدم جنگیده اند و نهضت اسلام و انقلاب ارثیه حلال پدری آنهاست.

 ای مسئولین ای قانونگزاران ای کسانی که پست های حساس خدمت به مردم دارید به عباس سقای کربلا اگر شما نبودید من بودم و دیدم جنازه شهدا بعد از عملیات ها در جبهه دشمن چندین ماه زیر آفتاب سوزان بالای پنجاه درجه میان گل ولای می ماند.

  جنازه های مطهری که سر نداشت یا چشم و دست وپا نداشت یا نیمی از صورت گردن یا شکم مطهرشان را تیر و ترکش متلاشی کرده بود و زمانی که بچه های امدادگر می رسیدند هنگام پیچیده شدن در کفن بدنشان له می شد و استخوان و پلاک می ماند و جوان و نوجوان هشتاد کیلویی در عرض دو ماه زیر آتش و گلوله وزن جنازه اش به پنج کیلو هم نمی رسید.

  در ارتفاعات کردستان عراق شمال سلیمانیه گردان های رزمندگان و سپاه و بسیج و ارتش در جنگ نابرابر قتل عام و در میان برف ها غرق می شدند که هنوز حتی پلاکی از آنها پیدا نشده است، این جوانان مانند ققنوس سوختند تا دوباره نهضت  خمینی احیا شود.

  امروز همین شهدا مدافع حرم، نتیجه شهادت همان جوانانی است که در کربلای جبهه های جنوب و شمال غرب در آتش عشق خدا و رهبرکبیر خود فدا شدند و تگذاشتند یک وجب خاک کشور به دست اجنبی بیافتد.

  مسئولین اگر نمی توانید شهامت داشته باشید، حداقل به این ملت غیرتمند دروغ نگویید و سیاست نبافید، تا کی وعده وعید می دهید آن هم حقی که به امانت ناخواسته در اختیار شماست.

 تمام دلخوشی ما به رهبر فرزانه انقلاب جانشین راستین خمینی کبیر امام خامنه ای است، ما با نفس مقتدای مان نفس می کشیم و زنده ایم.

امان از روزی که امام مان فرمان دهد آنگاه دنیا رنگ خواهد باخت و بدانید "کل نفس ذائقه الموت" همه و شما هر نفسی طعم مرگ را خواهید چشید.

  شما خوب می دانید چه می کنید ما هم خوب می دانیم اما آگاه باشید جهاد در راه خدا را حتی به بهای بهشت هم نمی فروشیم. این حق هر شهروند ایرانی است که برخی از شماها با سیاست و وعده های پوچ ایثارگران و مردم را حول محور خودتان می چرخانید.

بطور مثال... شما در برنامه پنجم و ششم چقدر قانون و لایحه و تبصره برای خدمت رسانی به رزمندگان شهدا و ایثارگران تصویب کردید کدامشان عملی شده است، مردم و ایثارگران قضاوت کنند.


کد خبرنگار : 24