تاریخ : 1396,شنبه 11 شهريور15:14
کد خبر : 55151 - سرویس خبری : ورزشی

14 شهر خوزستان دارای هیات جانبازان و معلولان نیستند



فاش نیوز: رییس هیات جانبازان و معلولین خوزستان گفت: با وجود این که هیات جانبازان و معلولین استان جزء برترین هیات های کشور است اما 14 شهرستان استان از وجود هیات ورزشی معلولان برخوردار نیستند.

مهرداد شیروانی با بیان این که تا پایان امسال هیات جانبازان و معلولان در شهرستان های اندیمشک و بهبهان راه اندازی می شوند اظهار کرد: شهرستان های اندیمشک و بهبهان از نظر تعداد ورزشکار جزء مناطق پرجمعیت استان محسوب می شوند لذا راه اندازی هیات این دو شهرستان در اولویت کاری ما قرار دارد.

رییس هیات جانبازان و معلولین خوزستان با بیان این که هدف اصلی ما رسیدن به رقابت های پارا آسیایی جاکارتا و پارا المپیک توکیو است افزود: بنا داریم به تدریج هیات جانبازان و معلولین 14 شهرستان دیگر استان را فعال کنیم تا تعداد ورزشکاران سازمان یافته خود را وسعت دهیم.

وی در ادامه به مشکل حمل و نقل ورزشکاران معلول اشاره کرد و گفت: با توجه به این که 26 رشته ورزشی در دو بخش آقایان و بانوان را تحت پوشش خود داریم توان تامین وسیله ایاب و ذهاب ورزشکاران را نداریم هر چند که این موضوع مشکل تمام استان های کشور بوده و از حیطه هیات خارج است.

شیروانی در خصوص مجموعه ورزشی کوی طلاب اهواز گفت : روند احداث این مجموعه به سرعت در حال انجام است و قطعا در ایام دهه فجر به بهره برداری خواهد رسید.

وی افزود: خوشبختانه در سال جاری ورزشکاران استان در میادین بین المللی و کشوری عناوین خوبی کسب کردند و همین امر باعث موفقیت ما در سطح کشور شده است.

وی گفت: بسیاری از استان های دیگر صاحب مجموعه ورزشی اختصاصی هستند در حالی که تاثیر ورزشکاران ما در تیم های ملی به مراتب بیشتر از آن ها است.


منبع : IRNA