تاریخ : 1396,دوشنبه 13 شهريور14:41
کد خبر : 55203 - سرویس خبری : باغ بهشت

شهید عزادار نمی‌خواهد رهرو می‌خواهد



شهید محمود شفیعی از نیروهای سپاه پاسداران انقلاب اسلامی و از جهادگران عرصه های جهادی کشور بود که سال ها در راه خدمت‌رسانی به مردم محروم کشور به مناطق مختلف سفر کرده بود.

وصیت شهید شفیعی به مردم: «شهید عزادار نمی‌خواهد رهرو می‌خواهد»
وی پس از حمله تکفیری ها به سوریه، داوطلبانه برای دفاع از حرم آل الله به این کشور رفت و در آذرماه سال 94 در منطقه حلب به شهادت رسید.
 
پیکر مطهر شهید در روزهای اخیر در جریان مبادله پیکر مطهر شهدای حزب الله لبنان و شهدای ایرانی به کشور بازگشت که پس از انجام آزمایش DNA هویت ایشان محرز شد.
 
در ادامه وصیت نامه این شهید آمده است:

«به نام خدای رحمان و خدای رحیم. خداوندا تو را به رحمانیت و رحیمیتت قسم که این بنده عاصی را بپذیر

درود و سلام بر محمد (صلی الله علیه و آله و سلم) و خاندان پاک و طاهرینش امیرالمومنین علیه السلام و فاطمه زهرا سلام الله علیه و حسن و حسین علیه السلام و مهدی صاحب الزمان عجل الله تعالی فرجه الشریف که ان شاء الله در رکابش باشیم.

سلام و درود به روح امام و شهدای پاک از صدر اسلام تا کنون و سلام بر رهبر عزیز و معظم و بر همه خدمتگذاران صدیق انقلاب و اسلام و خدمت خواهران و برادران دینی و ایمانی خود.

از این که نام من هم در لیست «الرحیل» آمد از همگان حلالیت می طلبم. پدر و مادر عزیزم، همسر گرانقدرم، فرزندانم فاطمه و زهرا، خواهر و برادرانم. همه اقوام و دوستانم، همسنگران بسیجی ام. همکاران و همسایگان.

امید است کوتاهی ها، بی مهری ها و کج سلیقگی های من را به لطف و بزرگواری خود حلال کنید. اندک نام و آبرویی داشتم که مدیون تک تک شما خواهران و برادران بزرگوار بوده و اگر لطف شما نبود همین ناچیز هم نبودم.

اما از باب یادآوری چند مطلب خدمتتان عارض می شوم.

مدافع حریم ولایت کسی است که مستمر با تلاش و کوشش مضاعف و با همدلی و همزبانی، با عزم ملی و مدیریت جهادی در پی آفریدن حماسه فرهنگی، سیاسی، اقتصادی و اجتماعی باشد.

رهبر عزیزمان فرمودند که فرهنگ آن چیزی است که من حاضرم جانم را برایش بدهم. کار فرهنگی کاری است که تاثیر و تغییر در رفتار انسان ها بگذارد. لذا برترین چیز را آن دیدم که با نگرش عمیق در ابعاد مختلف سبک زندگی خود پالایشی گسترده انجام دهیم و در حد توان سعی در تغییر آن و نیل به سبک زندگی ائمه اطهار علیهم السلام داشته باشیم.

در همه عرصه ها اخلاق، اعتقادات، سبک زندگی روزمره، سیاست، فرهنگ، حجاب، علم اندوزی، اقتصادی، تفریح، ورزش، خوراک، پوشاک و …

خواهرانم دشمن از سیاهی چادر شما بیشتر می ترسد تا از سرخی خون من و برای حفظ حجاب شما خون های زیادی ریخته شده. همچنین حجاب و پوشش برادران که تهدید جدی دشمن بر آن است.

شهید عزادار نمی خواهد، شهید رهرو می خواهد و شما هم با قلم، قدم و زبان خود رهرو امام و رهبری باشید.

جوانان عزیز چشم شهدا و تبلور خونشان به حرکت و شعور شما دوخته شده و باید مواظب باشیم خط ولایت را گم نکنیم. معیارها در تمامی گزینش ها و انتخاب ها اشاره و اراده ولایت است.

رهبر عزیزمان فرمودند عرصه پیشرفت، عرصه عظمت و عرصه هویت اسلامی و ایرانی عرصه ای است که در آن شجاعت لازم است؛ فداکاری لازم است؛ دانش لازم است؛ ایمان عمیق لازم است؛ خودتان را آماده کنید.

والسلام»

انتهای پیام/


منبع : دفاع پرس