تاریخ : 1396,سه شنبه 21 شهريور18:48
کد خبر : 55377 - سرویس خبری : اخبار

2 انتصاب جدید در بنیاد شهید و امور ایثارگران



حجت الاسلام والمسلمین شهیدی محلاتی نماینده ولی فقیه، معاون رئیس جمهور و رئیس بنیاد شهید و امور ایثارگران طی حکمی علی گودرزی را به عنوان مدیرکل دفتر برنامه و بودجه بنیاد شهید و امور ایثارگران منصوب کرد.

انتصاب مشاور جدید رئیس بنیاد شهید در امور بانوان
در بخشی از این حکم رئیس بنیاد شهید اظهار امیدواری کرده است که با سرلوحه قرار دادن اصول حاکم به دولت تدبیر و امید و در جهت تعالی مادی و معنوی کشور با بسیج تمام امکانات و سرمایه‌های سازمان، با رویکردی فرهنگی تلاش مضاعفی را برای خدمت به بهترین بندگان خدا در ابعاد مادی و معنوی، تبیین حق عظیم شهدا و ایثارگران، آکندن عطر شهادت در کل جامعه و ترویج فرهنگ ایثار و شهادت صورت گیرد.

این انتصاب با توجه به پیشنهاد معاون توسعه مدیریت و منابع بنیاد شهید و امور ایثارگران و بازنشستگی محمود ناظری مدیرکل سابق برنامه و بودجه انجام شده است.

معاون رئیس جمهور همچنین طی حکم دیگری خانم نرگس جلیلی را به عنوان مشاور در امور بانوان شاهد و ایثارگر منصوب کرد و از خدمات خانم صدیقه کاوه در طول مدت خدمت به عنوان مشاور امور بانوان شاهد و ایثارگر تشکر کرده است.

نرگس جلیلی همسر جانباز و از نخبگان مرکز دانش پژوهان و تشکل‌های شاهد و ایثارگر است که به عنوان مشاور امور بانوان شاهد و ایثارگر منصوب شده است.

انتهای پیام/