تاریخ : 1396,پنجشنبه 23 شهريور14:14
کد خبر : 55414 - سرویس خبری : استان ها

250هزار بازدیدکننده در کرمانشاه



در گفت‌وگو با تسنیم مطرح کرد

بازدید ۲۵۰ هزار نفر از مناطق جنگی استان کرمانشاه

همایش تجلیل از خادمان راهیان نور استان گیلان

مسئول سازمان اردویی و راهیان نور سپاه حضرت نبی اکرم(ص) گفت: از ابتدای سال تاکنون ۲۵۰ هزار نفر از زائران راهیان نور از زیارتگاه‌ها و مناطق عملیاتی استان کرمانشاه بازدید کردند.

سرهنگ علی یوسفی‌راد در گفت‌وگو با خبرنگار تسنیم در کرمانشاه با اشاره به زائران مناطق جنگی استان کرمانشاه در سال جاری اظهار داشت: امسال استقبال راهیان نور و به ویژه خانواده‌ها از مناطق عملیاتی استان بسیار مطلوب بود و شاهد حضور گسترده در این مناطق بودیم.

مسئول سازمان اردویی و راهیان نور سپاه حضرت نبی اکرم(ص) با اشاره به اینکه بیشترین بازدیدها از زیارتگاه‌های مرصاد، پاوه، یادمان مطلع‌الفجر، یادمان شهید بهشتی و شهدای بازی دراز بود، گفت: از ابتدای سال تاکنون 250 هزار نفر از زائران راهیان نور از زیارتگاه‌ها و مناطق عملیاتی استان کرمانشاه بازدید کردند.

یوسفی‌راد با بیان اینکه تاکنون تمهیدات لازم برای پذیرایی از زائران در استان انجام شده است بیان کرد: علاوه بر اجرای برنامه‌های فرهنگی مانند برپایی نمایشگاه‌های عکس شهدا در محل یادمان‌ها، خادمان شهدا نیز به زائران مشغول خدمات‌رسانی هستند.

وی اظهار کرد: اقشار مختلف مردم اعم از اصناف، کشاورزان، خانواده معظم شهدا، ایثارگران، دانشجویان و بازاریان در قالب کاروان راهیان نور از مناطق عملیاتی غرب کشور دیدن کردند.

 مسئول سازمان اردویی و راهیان نور سپاه حضرت نبی اکرم(ص) یادمان مرصاد را پربازدیدترین یادمان و منطقه عملیاتی استان کرمانشاه دانست و اظهار کرد: هدف از برگزاری اردوهای راهیان نور آشنایی نسل جوان با فرهنگ ایثار و شهادت است و مقام معظم رهبری نیز بر گسترش اردوهای راهیان نور تاکید دارند.

وی با بیان اینکه امنیت و آرامش موجود در کشور را مدیون خون شهدا می‌دانیم بیان کرد: شهدا در کنار رزمندگان، جانبازان و ایثارگران حق آبرو و حیات بر گردن مردم دارند و شهدای دفاع مقدس آبروی نظام اسلامی هستند که بزرگداشت مقام آنها وظیفه‌ای همگانی است.

یوسفی‌راد گفت: برگزاری این اردوهای معنوی می‌تواند در مبارزه و خنثی‌سازی توطئه‌ها و تهاجم‌های فرهنگی ابرقدرت‌های منطقه و جهان، نقش بسیار مهمی داشته باشد.

وی افزود: کشور، امروز با تهدیدات بسیار گسترده فرهنگی روبه‌رو است که در این راستا کاروان‌های راهیان نور بهترین فرصت برای مقابله با این تهدیدها و  بستن راه‌های نفوذ دشمن به مرزهای فرهنگی است.

انتهای پیام/