تاریخ : 1396,جمعه 24 شهريور16:45
کد خبر : 55437 - سرویس خبری : مسائل و مشکلات ایثارگران

درصدهای ما، باری بر دوش بنیاد شهید!



25%- خیلی شانس آوردی که دهه شصت رفتی برای کمیسیون پزشکی و 15 درصد بهت دادند و دیگه نرفتی! چون اگر بعد از جنگ خصوصا" بعد از سال 1372 میرفتی کمیسیون، یک درصد هم به تو نمی دادند! بگو چرا؟؟؟ 

 چون بعد از سال 1372 بود که بنیاد شروع کرد به نامه فرستادن به خانه جانبازان. مثلا به جانباز 50درصد می نوشتند که شما دیگر پنجاه درصد نیستی و بیست درصد هستی! و جانباز که شکایت می کرد و به هر بدبختی دوباره به کمیسیون میرفت، دو حالت داشت. اگر شانس می آورد همان بیست درصد دائمی میشد وگرنه به زیر ده درصد و پنج درصد می رسید و خیلی ها خصوصا اعصاب و روانی بودند که درصد آنها از هفتاد درصد یک دفعه به بیست درصد و ده درصد رسید!

 دکترهای بنیاد به جانبازان می گفتند اعصابت به مرور خوب شده و بیست درصد بیشتر جانباز نیستی و حق اعتراض هم نداشتند! اینقدر درصد جانبازان را کم کردند که جانبازان راهپیمایی کردند و درب مجلس تحصن کردند، خودسوزی کردند و شهید دادند تا اینکه رئیس جمهور وقت گفت بنیاد حق ندارد درصد جانبازان را کم کند و مجلس هم تایید کرد!

 و از اینجا بود که بزرگترین خیانت در تاریخ بنیاد به جانبازان رقم خورد! چون بنیاد دید طبق دستور رئیس جمهور و آیین نامه مجلس دیگر نمی تواند الکی درصد جانبازان را کم کند. راهبردش را تغییر داد و ناجوانمردانه و خیانت کارانه درصد ضایعات جانبازی را کم کرد مثلا اگر قطع دست پنجاه درصد بود، شد بیست درصد! اگر قطع پا هفتاد درصد بود، شد سی درصد! و یا شکستگی ها اگر سی درصد بود، شد ده درصد و قس الی هذا.

 خود من شکستگی باز ران پای چپ با اصابت گلوله کالیبر پنجاه دارم و طبق قوانین کمیسیون پزشکی در دهه شصت، شکستگی باز ران 65درصد جانبازی داشت و همه این درصدها طبق کتاب هائی تخصصی که در دست دکترهای کمیسیون بود درصد می دادند ولی من سال1387 به بنیاد رفتم. دقیقا 26 سال بعد از مجروحیتم و برای مجروحیت های من که در پرونده کمیسیون پزشکی مرکز ثبت شده از اعصاب و روان واکنشی و ناتوانی شدید زانو و جراحی مغز و شکستگی باز ران پایم روی هم رفته برای همه این مجروحیت هایم 25درصد به من جانبازی دادند با یک کمک معیشت!

 الان طبق قانون جدید کتاب های من درآوردی خودشان، یک درصد هم بهت نمی دهند! میتوانی امتحان کنی و ببینی که ما نه مرغ یم و نه شتر مرغ! فقط یک بار اضافی هستیم که بنیاد می خواهد زودتر ...


کد خبرنگار : 20