تاریخ : 1397,پنجشنبه 22 شهريور16:25
کد خبر : 55441 - سرویس خبری : مقاله و یادداشت

امروز چه کسانی در حصرند؟!


امروز چه کسانی در حصرند؟!

امروز از هیجان کاذب عده ای جوان ناپخته و ساده لوح، موج سواری می گیرند، اما به جوش و خروش خون شهدای حرم که از مرزهای معنوی کشور بزرگ ایران در سرزمین های اسلامی صیانت می کنند ایراد می گیردند!

فاش نیوز -  گروهی از مسئولین دارند به ریش ایثارگران و جانبازان، به دردهای شبانه روزی جامعه ی مظلوم، به مشکلات درمان جامعه ایثارگر، به معیشت قطره چکانی آنها و به تمام زندگی این جامعه درد ورنج کشیده می خندند!

آنها در پشت پرده شان چیز دیگری می گذرد.
قلب های آنها برای ثروت اندوزی، آقازاده سالاری، برادر سالاری، خانواده سالاری، خویشاوند سالاری، گرفتن حقوق های نجومی و در کل، بیت المال خوری  وسازش با شیطان بزرگ،  طپیدن گرفته است.
آرمان انقلاب ،اصولگرایی ،فقر زدایی ،فرهنگ شهادت ،فرهنگ عاشورا برای ایشان شعار و بازی با احساسات پاکِ پاپتی ها می باشد.

ایشان پاهای زشت و پلید خود را روی بدن های مطهر شهدا، مجروحین، جانبازان، ازادگان و خانواده محترم شهدا گذاشته اند. پله های ترقی دنیوی را یکی یکی در محضر اربابان زر و زور و تزویر در دانشگاهای غرب که ثروتش آغشته به خون ملت های بیگناه و آزدای خواه  جهان بود پیموده و با شعار دروغین برای قشر های مظلوم ومحروم، درپی مکیدن آخرین قطرات خون انسان های پاک نهاد می باشند.

به قول خودشان افکار امام خمینی رحمت ا... علیه را در موزه گذاشتند!
مقام معظم رهبری را درحصر نگه داشته اند و با شعار تعامل با دنیا که دنیایشان منحصرا تشکیل شده از شیطان بزرگ "آمریکای جنایتکار، روباه مکار و حیله گر وفرتوت انگلیس (تفرقه بینداز و حکومت کن) و رژیم جعلی ومنحوس وکودک کش اسرائیل کثیف" می باشند.

شبهِ مخوف جنگ را به رخ ملتی می کشند که تمام تاریخ چند هزار ساله اش را مشغول دفاع از جنگ هایی بوده که به ناحق به این ملت بزرگ در طول تاریخ  تحمیل شده است.

مثل اینکه این ملت بزرگ در برابر زیاده طلبی های دیگران باید ذلیل باشد!

کسانی که پول خُردشان میلیارد است، چطور دغدغه نان شب دیگران و یا حق الناس را می فهمند؟

نسل دفاع مقدس و رهبری را در حصر قرار داده اند و شعار رفع حصر برای سران خوارج وفتنه گر سر می دهند.
امروز هم شهدای مدافع حرم و خانواده محترم آنها را به سُخره گرفته اند. گاه در فضای مجازی، گاه در روزنامه هایشان و حتی شعارهایشان، مدافعان حرم را جنگ طلب معرفی می کنند و بار دیگر حلقوم بریده شده جوان رعنا و مظلوم مدافع حرم را متهم می کنند که برای پول رفته اند..(جهاد کرده اند).
ایشان افکار پلید و پول پرستی خودشان را در پُسِ سلفی گرفتن با عجوزه پیر و ضد ایرانی و اسلامی پنهان کرده و ملت بزرگ ایران را یاوه گو می پندارند.

بُت شان غرب است و غرب زدگی ایده ال و آرمان شان.
از شعار آزادی سوءاستفاده ها کرده اند و
پیشرفت در هر زمینه ای را آزادی در بی بندباری زنان و ناموسان ایرانی می بینند و شعار ازادی حجاب سر می دهند.
اما به این سوال پاسخ نمی دهند، چرا در ۵۰ سال به اصطلاح کشف حجاب رضا خانی، ایران وجامعه ایرانی هیچ پیشرفت علمی، تکنولوژی .و اقتصادی و غیره نداشت.

امروز از هیجان کاذب عده ای جوان ناپخته و ساده لوح، موج سواری می گیرند، اما به جوش و خروش خون شهدای حرم که از مرزهای معنوی کشور بزرگ ایران در سرزمین های اسلامی صیانت می کنند ایراد می گیرد!

نرود میخ آهنین درسنگ...
ایشان معمولا به آخرت و جهان باقی اعتقادی ندارند چرا که جهان اول و آخرشان غرب است و غرب زدگی!


کد خبرنگار : 20