تاریخ : 1396,سه شنبه 28 شهريور16:23
کد خبر : 55504 - سرویس خبری : مجلس شورای اسلامی

انتقاد رئیس فراکسیون ایثارگران از اقدام نماینده رشت


انتقاد رئیس فراکسیون ایثارگران از اقدام نماینده رشت

رئیس فراکسیون ایثارگران مجلس از اقدام نماینده رشت در برگزاری جشن تولد دوسالگی اینستاگرام انتقاد کرد.

فاش نیوز -  رئیس فراکسیون ایثارگران مجلس از اقدام نماینده رشت در برگزاری جشن تولد دوسالگی اینستاگرام انتقاد کرد.

حجت الاسلام نوروزی با بیان جایگاه و شان ایثارگری در کشور تصریح کرد: نباید اینگونه رفتار کرد و به جای اینگونه عکس گرفتن ها باید در کنار مزار شهدا عکس گرفت.

نماینده ایثارگر مردم رباط کریم و بهارستان ادامه داد: ما از این گونه رفتارها گله داریم اما نباید بزرگش کرد، اگر چه من هم به شدت با این گونه رفتارها مخالفم.

نماینده آزاده مجلس دهم با تاکید بر جایگاه والای ایثارگری در نظام اسلامی متذکر شد: ما خیلی تصمیم بر ورود بر این قضیه نداریم و اهم فکر و کار ما این است که به مشکلات جانبازان رسیدگی کنیم.

نماینده دوره نهم و دهم مجلس شورای اسلامی اظهار داشت: در این راه به وحدت نیاز داریم و معتقدیم که آزادگان، جانبازان و رزمندگان که سنگ زیرین حاکمیت اسلامی هستند باید از همه سلیقه ها و تفکرها مثل شهدا سبکبال پرواز کنند.

وی با انتقاد از ایجاد این گونه حواشی برای جانبازان دفاع مقدس در خانه ملت تاکید کرد: انقلاب اسلامی متعلق به هیچ دسته یا گروهی نیست و رزمندگان و ایثارگران هم متعلق به خدا و انقلاب خدایی و جان برکفان رهبر معظم انقلاب هستند.

نماینده ایثارگر مجلس دهم یادآور شد: همانطور که در دوران دفاع مقدس از میدان مین ها و سیم خاردارها و موانع دشمن نه تنهایی عبور و بلکه پرواز کردیم امروز هم بدون نگاه به آمریکا و متحدانش آنها را زیر پا می گذاریم و با بهره گیری از امکانات ملی و جهانی به عنوان سربازان انقلاب و رهبری از همه این موانع ایذایی باید گذشته و پرواز کنیم.

 سخنگوی کمیسیون قضائی مجلس شورای اسلامی در پاسخ به این سوال که در این اوضاع معیشتی و سخت اقتصادی آیا یک نماینده جانباز نباید شان مجلس و ایثارگران را حفظ کرده و این گونه رفتارها را از خود بروز ندهد گفت: ما در اجرای فرامین رهبری به افراد، احزاب و سلیقه ها نگاه نمی کنیم و از جانبازان و ایثارگران می خواهیم از این گونه مواردی که گاها" با بی فکری و بدون مطالعه (مثل همین قضیه جشن که برگزار شد) خوداری کرده و از پرداختن به حواشی این گونه مسائل پرهیز کنند و  به آن دامن نزنند.

از نوروزی در خصوص واکنش فراکسیون ایثارگران مجلس به برگزاری جشن تولد دو سالگی اینستاگرام و موارد دیگری از این دست از سوی غلامعلی جعفر زاده ایمن آبادی نماینده رشت در مجلس تاکید کرد: من صحبت شما را قبول دارم و فرمایش شما صحیح است، نباید اینگونه رفتار کرد و ما از این رفتارها گله داریم اما نباید بزرگش کرد.


کد خبرنگار : 17