تاریخ : 1396,یکشنبه 30 مهر17:44
کد خبر : 55610 - سرویس خبری : اخبار

با ایثارگران آینده چنین نکنید!


با ایثارگران آینده چنین نکنید!

به خون شهدا اکثریت مردم فهیم و خوب می دانند اما حجب و غیرت و از همه مهمتر برای پاسداشت خون شهدا خم به ابرو نمی آوردند تا دشمن نابه کار خوشحال نشود.

فرید اسکندری

فرید اسکندری- کلام آغشته به خونم که در این دو دهه اخیر چشم و دلمان را با سخن، وعده، سخنرانی های مختلف و ظاهر سازی ها، تملق ها و...تمام وجود و حتی روح شهدا را این به اصطلاح بانیان امر معذب کرده اند.

 ایران پاک و آباد زمانی این کشور کهن توسط قاجارها و عیش و نوش هایشان روز به روز تجزیه میشد. در دوران پهلوی که اوضاع بدتر شد طوری که ایمان و اعتقاد دینی را دزدیدند.

 امام آمد و آسمان سیاه و قیر اندود این کشور و مردم بدبخت و زبون شده این مرز و بوم را از زیر چکمه های زورگویان و وطن فروشان و دزدان ناموس این مردم را با علم لدنی و شجاعت علی گونه فضا را تغییر داد و بهای این آزادی را مردم زاغه نشین با خون پاک دادند و دنیا فهمید که عزت و آزادگی حسین همیشه و همه زمان با خون این مردم عجین شده.

 دنیا قانون عمل و عکسل العمل است. از آقای شهیدی شروع می کنم. وقتی ایشان از پشت رسانه ملی صحبت می کند، وی به نظرش نمی رسد وارث تمام خون شهدا و ایثارگران ست و طوری از حقوق شهدا و ایثارگران صحبت میکند که مخاطب دچار دوگانگی می شود که این آقا تمام لحظات جنگ را درک و چشیده است و ایثارگران مواجب بگیر ایشانند و بار منت گذاشتنش در کلامش در رابطه با شهدا و ایثارگران بسیار زیاد و دلخون کننده است وی ریاست کل را بر عهده دارد.

  پس به قرآن قسم فارغ از هر گونه مسامحه و در نظر گرفتن محکمه درون ما چه توقعی میتوانیم از مدیران کل و زیر دستانشان داشته باشیم. به ابوالفضل بی دست قسم اکثر نمایندگان برخی وزرا و بیشتر مدیران کل و  در کل اکثر کارگزاران نظام نمی توانند گرفتاری چند رزمنده و خانواده شهید و ایثارگر را حل کنند که با گذشت سی سال هر روز یه برنامه جدیدی رقم می زنند تحت عنوان برنامه دوم پنحم، ششم و لوایح و قانون های بی شمار.

 عزیزانم! آمار جنگ و لحظه به لحظه آن ثبت شده و تعداد شهدا رزمندگان و ایثارگران به طور واضح مشخص است. تعداد عملیات ها،  شهدای جاوید الاثر همه و همه آشکار است. این نمایندگان، این دولت و زیر مجموعه هایش شق القمر که نمی خواهند انجام بدهند. مگر چند ایثارگر و رزمنده در به در داریم که همه هستی و زندگی شون را فدای آرمان های اسلام و خمینی کبیر کردند؟

 مگر این بیچاره ها که ولی نعمت هشتاد ملیون ایرانی هستند، چقدر انتظار دارند؟ حرفمان اینه فقط دروغ دغل بازی و تملق را کنار بگذارید و هر دفعه ما را نقاب منافع خود نکنید. اگر یک ایثارگر با کارگری یه پراید قراضه بخره، دیدگاه برخی عوام اینه بخور بخور فقط برای ایثارگران و شهداست! این تصور غلط زاییده تبلیغات مسموم و دروغ مسئولان امر است. حال در جامعه به وفور یافت می شود.

 پسر یا اقوام فلان شخص که ارزنی در جنگ و انقلاب و حریم ولایت نقش نداشته با امکاناتی که تصورش هم برای ما و مردم در حکم رویا ست به صورت واقعی برخوردارند که هزینه این تجملات غیر قابل باور اما حقیقی اموال بیت المال است که از طریق فروش غیر قانونی ذخایر فسیلی و معادن و وارادات کالا قاچ کالا صورت می گیرد که در ظاهر امر این تجمع ثروت در جیب این طیف از آقایان قانونی با ب چسب قانونی مبادله می شود اما در سیرت و باطن غیر قانونی و بدتر از پدیده شوم پولشویی است.

 اینها واقعیت هاست و به خون شهدا اکثریت مردم فهیم و خوب می دانند اما حجب و غیرت و از همه مهمتر برای پاسداشت خون شهدا خم به ابرو نمی آوردند تا دشمن نابه کار خوشحال نشود. خیلی از رزمندگان و فرماندهان ما که در رأس خیلی از کارهای مهم و متولی امور ایثارگران شده اند متأسفانه و متأسفانه یا حرفشان خریدار ندارد یا بسیار در حق پیشگامان خون و قیام بسیار کاهلی می کنند یا تعلقات مادی مانند درجه، مقام، پست فریبشان داده است.

 اینها سرهای جدا شده، چشمان از حدقه بیرون آمده، سموم کشنده صدام و اربابانشان را دیده و خیلی از آن ها چشیده اند. درد دلی که اینها در دل ما می کنند، بسیار درد آورتر و کشنده تر است و در آخر برخی از این آقایان که در مجلس رییس کمیسیون و فراکسیون های مختلف مجلس که وظیفه دفاع از حقوق ایثارگران است، پشت تریبون مجلس با تیپی حزب الهی و موجه قرار می گیرند و خدایی هم خوب حرف می زنند و سخنانشان هم در اکثر رسانه های دیداری و شنیداری بطور گسترده انتشار داده می شود  و خوب هم انتشار داده می شود اما افسوس و صد افسوس که پشیزی به سود شهدا، ایثارگران رزمندگان نیست و نخواهد بود و جنبه تبلیغات و شعار و سرگرم کردن ایثارگران را دارد.

 آقای دکتر کامران نماینده ایثارگر مجلس تازه میخواهد دولت را چشم شیطون کور در مهرماه به چالش بکشد!!! و جناب دکتر حسن نوروزی رییس فراکسیون مجلس هم فرموده اند که تا کنون هیچ گزارشی به بنده در این مدت یک سال و نیم که ریاست این فراکسیون هستم به دستم نرسیده بخدا قسم ایثارگران اینقدر زخم خورده همه جوری جنگ هستند که دیگر بریده اند و تنها حرف حضرت حجت (عج) هنگام ظهور باور خواهیم کرد.

شما مسئولان، دولتیان، صاحبان قدرت ما حق خود را از خدا می گیریم. زورمان به شماها و زبانتان نرسید. فقط پیش امام و شهدا و خدا مشغول ذمه باشید. با ایثارگران و جهادگران و شهدای حریم ولایت فراتر از مرزها این کارهایی که با ما کردید با آنها نکنید تا آیندگان ماها را قضاوت غلط نکنند.


کد خبرنگار : 20