تاریخ : 1396,شنبه 01 مهر17:02
کد خبر : 55629 - سرویس خبری : مسائل و مشکلات ایثارگران

تکه تکه ایم اما بدون رسیدگی!



 هادی مردانی- چرا یک سری دوتا حقوق می گیرند و با کمترین درصد و همسرشان شاغل اند و حق پرستاری می‌گیرند و یکسری با چه قانونی با حقوق بالا مدیر و پست های بالا دارن، بدون اینکه غم و درد ما را لمس کنند با بی رحمی و بدون کارشناسی حقوق کمک معیشت را برای ما بریدند؟!

 آخه چرا من که با چندین عمل متعدد لاپاروتومی کلا" جلوی شکمم چندین بار پاره پاره شده تا قفسه سینه و روده ام کوتاه شده، از پشت و پهلو به میزان سی سانتیمتر جراحی سخت شکافته شده و گلوله باسن و لگنم را سوراخ و همیشه عفونت میکنه و دارای اعصاب و روان شدید و صعب العلاج و ترکش هایی در شکم، سر و کمر، گردن و گردن و کتف و به علت تعویض خون در مجروحیت دارای بیماری خونی صعب العلاج شدم؟

  با این همه درد و رنج دارای دو فرزند محصل و همسر که در خانه افتاده ام و شبانه روز از من نگهداری می کنند، کمیسیون با بیرحمی تموم به من سی درصد داده‌اند و با اینکه نسبت به کسانی که دیده ام بالای هفتاد درصد می شوم، به من حتی حقوق حالت اشتغال نمی دهند! و مرا جانباز معسر کمک معیشت ناچیز می دهند!

 ای کسانی که مسئولیت رسیدگی به ما را دارید، تو رو بخدا با این همه مجروحیت و درد و رنج، حق من این نیست. لطفا پیگری کنید. بیایید برای یک بار مشکل من وامثال من و بالای بیست و پنج درصد را حل کنید و حداقل و حداقل یه کار برای ما انجام دهید و حقوق حالت اشتغال به من بدهید تا بهشت را برای خودتان بخرید و این دین بر گردنشان است.

 چون شما مدیون خون شهدا و جانبازان هستید تمام مسئولان مدیران و رییس جمهور و هر کسی که کاری که میتواند این متن را میخواند به حال من رسیدگی کنید  ...

هادی مردانی جانباز سی درصد با کد جانبازی 0215099653.

از مازندران قائمشهر


کد خبرنگار : 20