تاریخ : 1396,چهارشنبه 05 مهر19:59
کد خبر : 55664 - سرویس خبری : مجلس شورای اسلامی

تشکیل کمیته مشترک برای حل مشکل کسری خدمت ایثارگران


تشکیل کمیته مشترک برای حل مشکل کسری خدمت ایثارگران

نایب رییس مجلس شورای اسلامی از تشکیل کمیته ای با حضور نمایندگان و ستاد کل نیروهای مسلح برای حل مشکل کسری خدمت ایثارگران خبر داد.

فاش نیوز -  نایب رییس مجلس شورای اسلامی از تشکیل کمیته ای با حضور نمایندگان و ستاد کل نیروهای مسلح برای حل مشکل کسری خدمت ایثارگران خبر داد.

به گزارش خبرنگار پارلمانی فاش نیوز، علی مطهری نایب رئیس مجلس شورای اسلامی در جلسه علنی روز یکشنبه 2 مهرماه در پاسخ به تذکر شفاهی نماینده شاهین شهر خاطرنشان کرد: کمیته ای با حضور دو نفر از نمایندگان مجلس شورای اسلامی و اعضای ستاد کل نیروهای مسلح تشکیل شد و تا کنون با برگزاری جلساتی موضوع را پی گیری کرده است.

مطهری اضافه کرد: در مورد عدم اجرای قانون باید مجلس پیگیری های لازم را انجام دهد. این در حالی است که حسینعلی حاجی دلیگانی نماینده مردم شاهین شهر در مجلس شورای اسلامی از عدم اجرای قوانین مصوب در خانه ملت در خصوص ایثارگران گلایه کرد.

دلیگانی نماینده ایثارگر مردم شاهین شهر در مجلس طی تذکری آیین نامه ای در صحن مجلس، از عدم اجرای قوانین مصوب در برنامه ششم توسعه کشور از سوی مسئولان اجرایی گله کرد و گفت: من هنگامی که در فرودگاه اصفهان قصد عزیمت به تهران را داشتم یکی از رزمنده ها از من پرسید برای چه به تهران می روید؟ که من در توضیح گفتم برای شرکت در جلسه علنی مجلس به تهران می روم.

نماینده چند دوره مجلس شورای اسلامی ادامه داد: این رزمنده خطاب به من اضافه کرد رفتن شما به مجلس چه فایده ای دارد وقتی که قانونی را تصویب می کنید و اجرا نمی شود؟!

نماینده ایثارگر مجلس دهم خاطرنشان کرد: رزمندگان از عدم اجرای مصوبات ایثارگران گلایه دارند؛ چرا کسری خدمت فرزندان ایثارگران را اجرا نمی کنید.

بر پایه این گزارش، سخنان این نماینده مجلس از سوی بسیاری از نمایندگان ایثارگر با گفتن کلمه «احسنت» مورد تایید قرار گرفت.


کد خبرنگار : 17