تاریخ : 1396,سه شنبه 04 مهر14:25
کد خبر : 55685 - سرویس خبری : مجلس شورای اسلامی

نماینده ی مجلس وضعیت بنیاد را نگران کننده دانست


نماینده ی مجلس وضعیت بنیاد را نگران کننده دانست

نماینده مجلس با انتقاد از رانت بازی و سیستم حاکم اقتصادی در بنیاد، وضعیت این نهاد انقلابی را نگران کننده دانست.

فاش نیوز -  نماینده ایثارگر مجلس شورای اسلامی با انتقاد از رانت بازی و سیستم حاکم اقتصادی در بنیاد، وضعیت این نهاد انقلابی را نگران کننده دانست.

به گزارش خبرنگار پارلمانی فاش نیوز، ابوالفضل ابوترابی نماینده ایثارگر مردم نجف آباد، تیران و کرون در مجلس شورای اسلامی با اشاره به وضعیت کنونی بنیاد و انتخاب مجدد حجت الاسلام شهیدی خاطرنشان کرد: وضعیت کنونی بنیاد شهید نگران کننده است.

نماینده مجلس دهم که خود فرزند شهید و عضو فراکسیون ایثارگران در خانه ملت است تصریح کرد: با وجود اینکه شرایط خاص بنیاد شهید را از لحاظ بودجه درک می کنیم و انتقادی به مدیریت آقای شهیدی بر بودجه نداریم اما آنچه که ما اکنون از بنیاد شهید انتظار داریم برخورد با مفاسد اقتصادی و رانت بازی های فامیلی است.

عضو کمیسیون قضائی مجلس شورای اسلامی ادامه داد: انتقاد ما بیشتر به عدم برخورد با مفسدان اقتصادی در دستگاه بنیاد شهید و سیستم اقتصادی و مسائل اقتصادی آن است.

نماینده ایثارگر مردم استان اصفهان تاکید کرد: بیشترین انتقاد ما در مورد استفاده از اقوام و رانت آقا زاده بازی و باجناق بازی در بنیاد است که باید برچیده شود.

 عضو فراکسیون حقوق بشر مجلس  در ادامه سخنان خود متذکر شد: انتقادات ما بیشتر پیرامون ساختار این چنینی در بنیاد شهید است اگر چه این را هم درک می کنیم که شرایط اقتصادی در کشور، شرایط سختی است.

نماینده دوره نهم و دهم مجلس شورای اسلامی در بخش دیگری از سخنان خود روند طولانی رسیدگی به پرونده شهدای مدافع حرم را یادآور شد و افزود: ما به عنوان نماینگان ملت به این موضوع انتقاد داریم که چرا روند رسیدگی به شهدای مدافع حرم اینقدر طولانی است و خانواده های این شهدای عزیز تا حقوق شان برقرار شود باید زمان بسیار طولانی و مراحل زیادی را طی کنند.

نماینده مردم نجف آباد در مجلس شورای اسلامی در پایان با یادآوری جایگاه خانواده معظم شهدا و لزوم تکریم آنها در این نهاد انقلابی اظهار داشت: خانواده های شهدای حرم به هر جهت مظلومیت ویژه ای دارند و باید عنایت ویژه ای به آنها شود ولی متاسفانه شاهد این هستیم که در این مورد (شهدای حرم) بنیاد شهید کم لطفی می کند.


کد خبرنگار : 18