تاریخ : 1396,چهارشنبه 12 مهر19:51
کد خبر : 55860 - سرویس خبری : مسائل و مشکلات ایثارگران

نادیده گرفتن سنوات خدمتی



صمد مهدی پور- درود بر ارواح پاک و مطهر شهدای کربلا خاصه سید و سالار شهیدان امام حسین(ع) و همچنین شهدای هشت سال دفاع مقدس که در عمل ثابت نمودند از رهروان و پیروان راستین امام حسین(ع) هستند.

بنده فرزند شهیدی هستم که پدرم در سال 60 و دو عمویم در سال های 61 و 62 به فیض عظمای شهادت نائل شدند، دیگر از این همه ظلم و بی عدالتی خسته شد. در دی ماه سال 95 سنوات خدمتم بیست سال شد. محل کار بنده دانشگاه صنعتی اصفهان است.
1- درخواست کتبی مبنی بر بازنشستگی به مسئولان محل کارم تحویل دادم.
2- برنامه پنجم توسعه شامل حال من میشد چون در برنامه پنجم  توسعه سنوات خدمتی ام بیست سال تمام شده است.
3-  متاسفانه با بی توجهی و اهمال کاری مسولان محل کارم مواجه شدم و مجبور شدم به دیوان عدالت اداری داد خواست تنظیم نمایم.
4- زمانی که نامه دیوان عدالت اداری به محل کارم آمد محل کارم مجبور شدند جواب دیوان عدالت اداری را بدهند و محل کارم به دیوان عدالت اداری جواب داده بودند که ما در حال پیگیری مراحل بازنشستگی ایشان هستیم.

5- محل کارم فرمی را تهیه نمود و من هم بعنوان درخواست کننده امضا نمودم و در آن فرم اشاره شده بود که تامین اعتبار شده است.این فرم با نامه ای به صندوق بازنشستگی تهران رفت و موافقت نامه و تصویب نامه با سنوات ارفاقی برای بازنشستگی بنده را به محل کارم فرستاده است. اما متاسفانه مسئولان محل کارم هم چنان اهمال کاری می کنند و می گویند اعتبار نداریم، در صورتی که اگر واقعا متعهد به اجرای قانون بودند هم در اواخرسال 95 و هم در اوایل سال 96 اعتبار و بودجه آن را داشته اند.

6- و من الان به شدت دچار بلاتکلیفی و انتظار و سر در گمی شده ام و واقعا زندگیم مختل شده چون بشدت دچار بی انگیزگی شده ام.

 یکی به این مسئولان محترم نظام بگوید یا قانون وضع نکنید و ما را بیشتر از این سر زبان ها نیندازید یا اگر قوانین وضع می کنید اقتدار و ضمانت اجرایی داشته باشد.

صمد مهدی پور فرزند شهید دفاع مقدس


کد خبرنگار : 20