تاریخ : 1396,یکشنبه 16 مهر14:15
کد خبر : 55918 - سرویس خبری : استان ها

۲۴۰ جانباز هنرمند در فارس وجود دارد



http://media.shabestan.ir/Original/1394/12/16/IMG14020116.jpgمعاون فرهنگی بنیاد شهید فارس با اشاره به اینکه تاکنون ۲۴۰ جانباز هنرمند در استان شناسایی شده است، گفت: به طور حتم تعداد باید بیشتر باشد اما افراد ذکر شده، افرادی هستند که به عنوان هنرمند ثبت نام کرده اند.

سید علی محمدی، معاون فرهنگی و امور اجتماعی بنیاد شهید و امور ایثارگران استان فارس امروز (15مهر) در حاشیه افتتاحیه نمایشگاه هنری «مهران افسری» با اشاره به اینکه این سازمان در راستای توسعه و ترویج فرهنگ ایثار و شهادت فعالیت جدیدی را همچون نمایشگاه آثار هنری شاهد و ایثارگر به اجرا رسانده است، به خبرنگار خبرگزاری شبستان در شیراز گفت: این نمایشگاه دومین نمایشگاهی است که توسط این معاونت برپا می شود.

وی با تاکید بر اینکه آثار فاخر و ارزشمند حوزه ایثار و شهادت مورد حمایت این سازمان قرار می گیرند، افزود: آثاری که در حوزه ایثار و شهادت نباشند ولی توسط اعضای جامعه شاهد و ایثارگر خلق شده باشد هم مورد حمایت قرار می گیرند.

محمدی با اشاره به اینکه تاکنون 240 جانباز هنرمند در استان شناسایی شده است، اظهار داشت: به طور حتم تعداد باید بیشتر باشد اما افراد ذکر شده، افرادی هستند که به عنوان هنرمند ثبت نام کرده اند و افراد صاحب نظر در رشته خود هستند.


منبع : شبستان