تاریخ : 1396,دوشنبه 17 مهر19:08
کد خبر : 55968 - سرویس خبری : مقاله و یادداشت

با اهالی اهل مذاکره


با اهالی اهل مذاکره

محمدرضا سابقی

محمدرضا سابقی- مختصر عرض می نمایم که بدعهدی شیطان بزرگ، ((آمریکا)) و منفعت طلبی آنها بر مشی نظام استکباری و الگوی سخیف سرمایه داری، همیشگی بوده است و تحریم های گسترده و ظالمانه (هسته ای و فرا هسته ای) و تهدیدهای پیاپی آنان بر علیه ملت اسلامی ایران بزرگ فقط برای نابودی اصول انقلاب مقدس اسلامی است که با اقتدا به مولایمان سیدالشهدا علیه السلام فریاد می زنیم: هیهات من الذله... و به فرموده حضرت امام خمینی: آمریکا هیچ غلطی نمی تواند بکند. ببینید در واقع دانش هسته ای را از ما گرفتند و از این به بعد تولید دانش در سایر زمینه ها را نیز برای ما محدود کرده وخواهند کرد.

  همین تحریم ها در گذشته نزدیک، خیر و برکتی برای ما به همراه داشته که اگر اندکی فکر کنیم می بینیم پیشرفت خیره کننده در صنایع دفاعی و پزشکی و نانو و نفت و پتروشیمی حاصل آن بوده است. و اگر نبود آنهمه رشد و پیشرفت، آنها پای میز مذکره نمی آمدند و چنان که در مقاله: فتنه در کلام حضرت علی(سلام الله علیه) نوشتم و چند ماه پیش به محضر شما تقدیم نمودم، دشمن هیچگاه برای ما دلسوزی نمی کند بلکه در لباس دوستی و مذاکره!! قصد فتنه های بدتر و تحریم های سخت تری را بر علیه ملت ما داشته و دارند و نیت های پلیدی در قالب مذاکره بر ادامه روش های شیطانی داشتند و خواب های خوبی برای خودشان دیده بودند... (که به بعضی از اهداف شومشان هم در غفلت و سادگی اهل مذاکره امان، رسیدند!

 همه شما بزرگواران و بنده نیز مذاکره از سر عزت را می پسندیم و ان شا الله که مذاکرات برجام شامل این آیه شریف در حال ما شود که خداوند فرمود: و عسی ان تکرهو شیء وهو خیر لکم.ا..و پناه بر خدا که شامل آیه مبارک قران نشویم که فرمود : وعسی ان تحبو شی و هو شر لکم.. (که همین آیه شریفه قران* باز هم عرض میکنم در سایه عدم بصیرت اهل مذاکره با استکبار... برای ایران عزیزمان و مردمان سلحشورش تعبیر شد.

 هرگز منظور بنده، از این نوشته، خانواده معزز شهدا و جانبازان غیور و ملت با شهامت و صبور و افراد متعهد و مسئول خارج انداخته شده از سیاست عزت مندانه نیست. بلکه نقد تفکر مذاکره به هر صورت و هر قیمتی است: که عده ای از ما مردمان! جای تعجب دارد که در میدان آنها به بازی کردن پرداخته و خواهند پرداخت..!! و فکر کرده اند دشمنی طاغوت با ما پایان می پذیرد...مذاکره با طاغوت اگر از سر ذلت صلاح بود حضرت ابراهیم(ع) نعوذ بالله با طاغوت (شیطان) انجام می داد و  رمی جمرات نمی نمود.

 می ترسم که این گروه قلیل مذاکره دوست به هر قیمتی، ((پناه بر خدای حکیم)) رمی جمرات حضرت ابراهیم(ع) را هم زیر سوال ببرند و مثلا" بگویند باید ایشان اول به مذاکره با طاغوت می پرداخت. و در صورت سرکشی ابلیس آنگاه 3بار رمی جمرات می فرمودند، در هر صورت متاسفانه گروهی غافل از شیطان آمریکایی، را ابلیس در تله دشمن انداخته، اما ان شاء الله با تلاش عدالت خواهان با الگو پذیری از هیهات من الذله امام حسین (ع)، خداوند ما را از شر فتنه های شیطان بزرگ و همه دشمنان، حفظ فرماید. و این امر مهم با توکل به خداوند و درایت ملت عزیز و با بصیرت ما، قطعا شدنی است. .....

سلام بر شهیدان والامقام


کد خبرنگار : 20