تاریخ : 1396,سه شنبه 18 مهر17:25
کد خبر : 55971 - سرویس خبری : مسائل و مشکلات ایثارگران

فقر و ثروت کشور، سهم کیست؟!



معلم جانباز- اگر دولت بخواهد جلوی دزدان نجومی را بگیرد و آقازاده ها از سفره نظام کمتر بردارند و مواجب خارج از کشور را قطع و یا کاهش دهند و وام های مجهول الوصول چند هزارمیلیاردی را نقد کنند و کارشناسان مجرب و دانشمندان اقتصادی در راس امور بودجه ای قرار گیرند و افراد متملق از سازمان راهبردی برنامه وبودجه کنار بروند، نه تنها جانبازان 70 درصد که زیر 25 درصد هم حقوق بدهند کفایت و آبادانی کشور شتاب دوچندان می گیرد.

 دوستان مگر کشور ما افریقائی است که همه گرسنه هستیم؟ نه عزیزان ما روی گنج های فراوان خدادای هستیم که ثروت همچنان به تاراج می رود؟ عده ای خود را صاحب سفره می دانند و حق خود می دانند که بخورند، ببرند، سرمایه گذاری کنند تا هفت پشتشان در ناز و نعمت باشند. در عوض صاحبان واقعی کشور که جانشان ستون انقلاب و خونشان جاری در میادین جنگ و دفاع بود، همچنان از نظر مالی فقیر و عقب مانده بمانند!

 در افکار عمومی چنان وانمود شود که آنچه در کشور هست به جانبازان می دهند. تمام سخنرانی ها با تمجید ایثارگران شروع شود طرح ها را به دست جانبازان افتتاح کنند. فقط برای تبلیغات اما سود و مزایا را از ما بهتران ببرند. دوستان جانباز ما این شهدای زنده هر روز ملکوتی می شوند درحالی که دولتیان نتوانستند معیشت آنها را تامین کنند.

 این تفکر ناسپاسی القائات دشمنان انقلاب است که توسط نفوذی ها اجرا می شود تا فرهنگ عاشورائی کم رنگ وتفکر بسیجی بی خاصیت و شهادت طلبی و ایثارگری افسانه شود!  بله دوستان عزیزم دولت بودجه کم ندارد که هرگاه به بهانه های کسری بودجه ها را با بودجه بنیاد جبران کند و در افزایش ها و پرداخت های جانبازان منبسط و مقاومت کند دولت محترم اگر بخواهد و سیاستش ترویج فرهنگ شهادت طلبی باشد بودجه کم ندارد اما شاهد هستیم دولت به دنبال سند 2030هست که یکی از بندهایش کم رنگ نمودن این مهم بود.

حق یارتان باد


کد خبرنگار : 20