حسن تقی زاده- بنده یک جانباز هستم و تنها کمکی که تا به حال از بنیاد گرفتهام بیمه تکمیلی بوده.
به دلیل مشکلات در ستون فقرات هفته پیش برای ام آر آی به مرکزی مراجعه کردم تا خدمات بگیرم وقتی توی سیستم بیمه ایران دنبال اسم من گشتند گفتند اسم شما وجود نداره، بعد متوجه شدم که بدون اینکه به ما اطلاع بدهند بیمه طلایی ایران را به بیمه دی تغییر دادهاند، در حالیکه بنیاد برای بسیاری از مناسبت ها پیامک میفرسته، چرا لازم نمیبینه که تغییر بیمه رو با پیامک به ما خبر بده؟
در ضمن بنده از بیمه ایران خیلی راضی بودم چون همه جا قبولش میکردن و احتیاجی به پرداخت پول نبود، ولی در هفته گذشته که برای رفع مشکلات جسمی به چندین مرکز رمانی مراجعه کردم، هیچ کدام بیمه دی را قبول نمیکردند، آیا اگر قصد خدمت به جانبازان دارید بیمه ایران خدمات بهتری ارائه نمیداد؟
شما میگید که قصدتون خدمات رسانی بهتر به جانبازان است ولی تغییر بیمه به بیمه دی جز زحمت اضافه چیزی برای جانبازان در پی ندارد، چون هیچ مرکز درمانی قبولش ندارد و جانباز پس از پرداخت هزینه ها، تازه باید به دنبال هزینههای خود باشد که خدا میداند چقدر دوندگی و زمان می برد. لطفا قبل از انجام تصمیم کارشناسی کنید.
لطفا منتشر کنید، شاید جواب مناسبی بگیریم