تاریخ : 1396,شنبه 22 مهر17:19
کد خبر : 56062 - سرویس خبری : مقاومت بین الملل

ملت یمن به مزدوران سعودی درسی فراموش ناشدنی خواهند داد



فاش نیوز- رییس جمهور اسبق یمن گفت: ملت یمن دیر یا زود انتقامش را خواهد ستاند و به مزدوران که از مشاهده قتل کودکان زنان، جوانان و سالمندان یمنی لذت می برند، درسی فراموش ناشدنی خواهد داد.

خبرنگار شبکه خبری العالم گزارش داد؛ علی عبدالله صالح رییس جمهور اسبق یمن و رییس کنگره مردمی سراسری این کشور گفت که ملت یمن دیر یا زود انتقامش را خواهد ستاند و به مزدوران که از مشاهده قتل کودکان زنان، جوانان و سالمندان یمنی لذت می برند، درسی فراموش ناشدنی خواهد داد.

وی به مناسبت پنجاه و چهارمین سالگرد انقلاب 14 اکتبر افزود که هدف دشمن از قتل مردم یمن، تجزیه این سرزمین و تبدیل آن به کشورهایی کوچک و درگیر با یکدیگر می باشد.

وی ادامه داد که اگر مزدورانی که دشمنان را فراخواندند، نبودند، رژیم سعودی قادر به اجرای توطئه هایش ضد یمن نبود خصوصا که از خائنین و انواع مزدوران یمنی برای اجرای توطئه هایش استفاده نمود چون با تمام قدرت، اموال و جبروتش نمی توانست به تنهایی کاری انجام دهد.

علی عبدالله صالح سپس گفت که خون مردم بی گناه یمن، با گذشت زمان فراموش نمی شود، ظلم پایدار نمی ماند و پیروزی از آن یمنی هایی خواهد بود که به عدالت و یاری خداوند ایمان دارند.


منبع : العالم