تاریخ : 1396,جمعه 28 مهر16:30
کد خبر : 56137 - سرویس خبری : مقاله و یادداشت

سایه جنگ هنوز بر سر ماست!


سایه جنگ هنوز بر سر ماست!

اکنون شیطان بزرگ با پروژه براندازای و تغییر نظام جلو آمده و سایه جنگ بیش از بیش نمایان شده است. تحریم هایی که به اصطلاح قرار بود برداشته شود امروز ده ها و صدها برابر بیشتر شده است.

.

 فاش نیوز- توانایی منحصر بفرد مقام معظم رهبری در ارائه رهنمودهای حکمیانه در خصوص غیر قابل اطمینان بودن دنیای غرب به رهبری شیطان بزرگ امریکا جای تامل بسیاری دارد.
 همانطور که در زمان حضرت علی بن ابی طالب، خوارج به صورت ناجوانمردانه ای توانستند زخم عمیقی به پیکره ی اسلام وارد کنند، امروز هم بعد از هزار و سیصد سال، همان اتفاق در جمهوری اسلامی به صورت دیگری رقم خورده است.
فرزندان خوارج امروز هم طوری دل مردم را با شعارهای واهی تهی کرده اند و علی زمان را در فشار قرار داده تا مجبور به موافقت با مذاکره به اصطلاح بردبرد شود.
اکنون شیطان بزرگ با پروژه براندازای و تغییر نظام جلو آمده و سایه جنگ بیش از بیش نمایان شده است. تحریم هایی که به اصطلاح قرار بود برداشته شود امروز ده ها و صدها برابر بیشتر شده است.
علاوه بر این فساد در سطوح مدیریتی به شکل بی سابقه و چشمگیری خودنمایی و اشرافی گری به صورت علنی خودنمایی می کند.
اقازاده گری و خانم زاده گری، عمو زاده گری ،دایی زاده گری و در کل رانت خواری بیداد و حقوق های نجومی در بین مدیران و  وزیران  به صورت علنی خودنمایی می کند.
جاسوسی به نفع بیگانگان و نفوذ به دستگاه های حساس نظام به تیتر اخبار روزانه رسانه ها تبدیل شده است.

برجام که قرار بود صد روزه جوابگوی طبقه محروم و مدافع حقیقی انقلاب باشد باعث شد که رکود روز بروز حلقه فشار خود را بر گلوی اقشار محروم و مدافعان انقلاب تنگتر کند .
نظام تار عنکبوتی بازرسی از تاسیسات امنیتی، نظامی و راهبردی هسته ای تا ابد باز هم به لطف برجام سایه بر سر این کشور انداخته است.
در ماه های اخیر نیز تهدیدات شیطان بزرگ و همپیمانان آن به شکل بی سابقه ای افزایش یافته است. جالب اینکه مدعیان مذاکره  نمی گویند با که طرفند و با حیله و نیرنگ برنامه ریزی حساب شده ای کشور را به سمت مذاکره با شیطان پیش برده اند.

  اما حالا که دست شان رو شده و ملت شریف ایران بالاخره فهمید در چه دامی بنام هزار توی بنی اسرائیلی گیر افتاده است، گستاخانه خودشان را پشت سر مقام معظم رهبری پنهان می کنند.

آنها گستاخانه می خواهند طوری وانمود کنند که رهبری را تضعیف می کنند اما نمی دانند که حنایشان دیگر رنگی ندارد. مقام معظم رهبری در طول مذاکرات، مخالفت صریح خود را مبنی بر غیر قابل اعتماد بودن غرب اعلام و جای هیچ شک وشبه ای در مخالفت با مذاکرات باقی نگذاشته است.
 ایشان در همه بیانات خود به صراحت فرموده اند که موضوع هسته ای برای غربی ها بهانه است و چنانچه جامعه ایرانی از حق مسلم خود که دانش و صنعت صلح آمیز هسته ای است کوتاه بیاید، باز هم غربی ها از موارد دفاعی، موشکی، علمی، پزشکی  و سایر موارد دیگر پیشرفت حتی اقتصادی، تامین اجتماعی و غیره  ایراد خواهند گرفت.

 حضرات عشاق دلباخته به غرب تمام رهنمود های ایشان را طوری غیر واقعی جلوه داده اند که متاسفانه این موضوع برای ملت ایران هزینه های سنگینی را رقم زده است و تا ابد الدهر خسارات ناسنجیده  مذاکره و اطمینان به جامعه غربی، جامعه ایرانی را آزرده خاطر خواهد ساخت.
حالا هر شب که این ملت شریف به امیدی سر بر بالین می گذارد، نمی داند صبح که از خواب بیدار خواهد شد مذاکرات برجام همراه با فشارهای هوچی های قدرت طلب چه برسر آنهاخواهد آورد.
جالب اینکه هنوز جوهر سند تحقیر آمیز برجام خشک نشده از برجام دو و سه سخن به میان می آید و گرا را به دشمن می دهند اما این توطعه ها با هوشیاری مقام معظم رهبری و مردم ولایت مدار خنثی خواهد شد.
حال بعد از این تجربه های شکست خورده دشمن، باید مواظب شیطنت آنها در زمینه چندصدایی و چند قطبی کردن جامعه باشیم.
خلق را تقلیدشان برباد داد   ای دوصد لعنت بر این تقلید باد
خدا کند حضرت ولی عصر نیم نگاهی به مردم ایران داشته باشد تا بتوانیم از این گذرگاه صعب العبور رد شویم و شاهد سربلندی و  ملت ایران در آینده باشیم
البته جنگ بین شر وفتنه با خیر و صالحان همچنان ادامه و پایانی ندارد.


کد خبرنگار : 20