تاریخ : 1396,شنبه 29 مهر19:57
کد خبر : 56232 - سرویس خبری : مسائل و مشکلات ایثارگران

قدرت مداران همه کاره!



فرید اسکندری - سلام خدا بر کسانی که جهاد در راه خدا را برای انسان و انسانیت رقم زدند و با خون خود عزت و آزادگی را برای تمام انسان های آزاده به ارمغان آوردند. هر چه از زمان جنگ و عطر و بوی جبهه ها گذر زمان سپری می کند، عطر و نسیم خوش گذشت، ایثار، از خودگذشتگی، فتوت دورتر می شویم و اگر نبود ترنم شهادت حریم ولایت که با بانگ رسا، وجدان های خفته و آغشته شده به تمام وابستگی های دنیا را مورد خطاب قرار میداد، معلوم نبود امروز آیا مفهوم شهادت و ایثار معنای خود را حفظ کرده بود و آیا قدرتمندان برای جوانان امروز سرزمین حساب فتوت باز می کردند یا خیر؟

  هر کدام از ما با کمی سفر درونی به اعماق روح و جسم خود و مرور کردن زمان هشت ساله جنگ و مقایسه آن با مردم امروزی خیلی از حقایق برایمان آشکار می شود و آن در صورتی بر ما معلوم می شود که با خود و وجدان درونی خود صادق باشیم. متأسفانه امروز سیاست مداران، وکلای ملت، وزرا و زیر محموعه دولت و اکثر دستگاه ها ارزش ایثار و گذشت و شهادت را با مادیات میزان قرار می دهند و ارزش ها را در انظار خواص و عامه با میزان برخورداری از مادیات می سنجند و بدتر اینکه رهاورد و دستاورد ایثار و شهادت برای ایثارگران مادیات قرار داده اند و آن را تبدیل کرده اند به میدان مسابقه طوری که ایثارگران و خانواده شهدا یک طرف میدان هستند و طرف مقابل وکلا، سیاستمداران و انواع دستگاه ها می باشند و این گروه صاحب قدرت شده اند همه کاره و میزان ارزش و ضد ارزش را آنها تعیین می کنند.

  بدتر از آن اینکه این صاحبان قدرت تمام ذخایر مالی و ارزشی کشور را در دست گرفته اند و متأسفانه و بدبختانه وارثان واقعی انقلاب و نظام و ایثارگران و خانواده شهدا شده اند وامدار این گروه صاحب قدرت و صاحب منصب و طوری ایثارگران و رزمندگان و خانواده شهدا را با بازی نابرابرخود می چرخانند که حتی چرخ روزگار نمی تواند این بازی سیاستی که اینها مقابل ایثارگران راه انداخته اند جواب دهد و همیشه در صحنه سیاسی و اقتصادی و اجتمایی و... بازنده هستند و همانند بازی شطرنج زورمندان و صاحبان قدرت ایثارگران و رزمندگان و شهدا را کیش و مات می کنند و این حقی که ایثارگران و شهدا و رزمندگان دارند در دست این طیف صاحب قدرت و نفوذ و ثروت قرار گرفته شده است و باید برای هزینه درمان و زندگی و ایاب و ذهاب معیشتی متوسل به این گروه شوند و آنها هر دفعه با هزاران بهانه و منت و زبان بازی اندکی از نیاز مادی ایثارگران را برطرف کنند.

 این وضعیت بسیار سخت و دردناک است چرا که ایثارگران وارث واقعی تمام برکت های این نظام شکوهمند هستند. آیا این دردناک نیست که کسانی که چشم و دست و پا و فرزند و پدر و مادر خود را برای اعتلای یک نظام اسلامی بدهند و به ناحق عده ای دیگر صاحب قدرت شوند منظور ایثارگران رسیدن به توان مالی نیست چون آنها خونشان را داده اند و ارزش خون ریخته شده در راه خدا را فقط خدا میتواند جواب دهد. مهم این است که چرا ارزش ها توسط عده ای ذنیایی دست به دست و کمرنگ می شود و ایثارگران تمام هستی شان و بهانه زنده بودنشان امام خامنه ای و ظهور وارث واقعی امام عصر (عج) میباشد.


کد خبرنگار : 20