تاریخ : 1396,یکشنبه 30 مهر17:47
کد خبر : 56259 - سرویس خبری : مسائل و مشکلات ایثارگران

از کجا معلوم جانبازی؟!



وحید اکبری- حاج آقا شهیدی!

 بنده وحید اکبری بسیجی جانباز هشت سال دفاع مقدس می باشم. در سال 67 زمانی که دانش آموز بودم، از طریق سپاه هشترود به منطقه ی عملیاتی پیرانشهر اعزام و در قسمت تدارکات و ترابری به عنوان راننده مشغول انجام وظیفه شدم و در مورخه 26/9/67 در حین ماموریت و سوخت رسانی به پایگاه های عملیاتی در جاده عملیاتی پیرانشهر و سردشت دچار حادثه مجروح و مصدوم گردیدم.

 با اینکه از سه ناحیه سرو صورت و کمر به شدت آسیب دیده بودم تا سال 93 با این ناراحتی ها دست و پنجه نرم می کردم و عذاب را متحمل می شدم. هیچ دنبال پرونده جانبازی نرفتم اما در سال 93 بنا به ناراحتی هایی که از این حادثه داشتم با اصرار دوستان جانباز تشکیل پرونده داده و پرونده به بنیاد شهید تبریز ارسال گردید اما پرونده جانبازی بنده در کمیسیون 4 نفری بنیاد رد و تحت پوشش قرار نگرفتم.

 متنی که در کمیسیون برای پرونده اینجانب مرقوم نمودند عین این است که به اطلاع میرساند:

 پرونده جنابعالی در مورخه 94/10/28در کمیسیون احراز، مطرح و طبق نظریه کمیسیون احراز با توجه به زمان و مکان تصادف قابلیت احراز نداشته و تحت پوشش قرار نمی گیرد.

 آخه به چه علت پرونده بنده را رد نمودند؟ این خلاف برنامه ششم توسعه در خدمات رسانی به ایثارگران می باشد. مصوبات اخیر می گوید کسانی که صورت سانحه و مدارک معتبر پزشکی دو سال اول مجروحیت را دارند و نیروی اعزام کننده مجروحیت آنان را تایید نموده است، بنیاد باید 5 درصد به آنها بدهد و حتی این 5 درصد مانع از آن نمی شود که در کمیسیون پزشکی برای درصد بیشتر شرکت نکند، پس برای چه پرونده بنده را به نا حق رد نمودند و حق بنده را پایمال نمودند؟ آیا این از عدالت است؟ حق بنده باید برگردد.

  لطفا پاسخ بفرمایید . شماره پرونده 509/830/20686به تاریخ 1394/12/20

بنیاد شهید تبریز


کد خبرنگار : 20