تاریخ : 1396,دوشنبه 01 آبان12:14
کد خبر : 56262 - سرویس خبری : اخبار

امام خامنه‌ای را تنها نگذاریم



در این روزگاری که نام شیاطین با تمام وجود برای نابودی و خاموش کردن چراغ هدایت بشریت با پرچم‌داری آمریکا و مزدورانش آل‌سعود و آل‌یهود متعهد شده‌اند و در هر گوشه عالم که صدای مظلومی بلند است دست نامیمون آنها هویداست.

خداوند متعال را به حرمت اهل بیت قسم می‌دهم که مرا در این مسیر جهاد فی سبیل الله و علیه این اتحاد نامبارک یاری نماید.
پشتیبان ولایت فقیه باشید تا آسیبی به مملکت نرسد. به این گفته امام عمل کنید و امام خامنه‌ای را تنها نگذارید. امام و شهدا را فراموش نکنید که هر چه داریم صدقه سر امام و شهداست.
همسر عزیزم در زندگی مشترکمان حق زیادی به گردن من داری که اگر حلال نکنی توان جبران آن را ندارم، مرا حلال کن مطمئن باش خداوند رضایت تو را جلب خواهد کرد. ببخشید اگر نتوانستم آسایش نسبی شما را فراهم کنم و مدام با ندانم کاری‌هایم باعث رنجش شما شدم.همسر عزیزم نماز اول وقت را فراموش نکن سال خمسی را فراموش نکن.
زهرا خانم نفس بابا، زینب خانم قلب بابا. زهرا و زینب خانم سلام!
همسر عزیزم با حجابت و رفتار پسندیده‌ات از راه امام و شهدا و ولایت‌فقیه و امام خامنه‌ای پاسداری کن، و دعا در حق امام زمان(عج) را فراموش نکنید، به زهرا و زینب کمک کن که در زندگی مسیر درست را فراموش نکنند. به گفته آیت‌الله بهجت (ره) نماز اول وقت را بخوان تا خداوند کارهایت را اول وقت انجام دهد. در مسیری قدم می‌گذارم و درمقابل کسانی قرار می‌گیرم که به نیابت از آل ابوسفیان برای خاموش کردن چراغ هدایت بشریت که خداوند حفظ کردن آن را وعده کرده، وحدت کرده‌اند و در هر گوشه عالم صدای مظلومی بلند است، دستان ناپاک اینها عیان است. خداوند را به حرمت اهل بیت قسم می‌دهم مرا در این میدان، در این جهاد فی سبیل الله یاری نماید.
ای کاش که از سکوت شهدا عشقشان به همه ایران و اسلام و انسانهای آزاده را بتوان خواند که صحبت‌ها و گفت و شنودها توصیف کاملی از این فرشتگان زمینی نیست.

منبع: کیهان