تاریخ : 1396,چهارشنبه 17 آبان13:45
کد خبر : 56323 - سرویس خبری : اخبار

مهدی اسدزاده مدیرعامل انجمن جانبازان نخاعی شد


مهدی اسدزاده مدیرعامل انجمن جانبازان نخاعی شد

با استعفای مدیرعامل انجمن جانبازان نخاعی، اعضای هیئت این انجمن اتفاق آرا مهدی اسدزاده را به عنوان مدیر عامل جدید آن انتخاب کردند.

فاش نیوز -  در پی استعفای «حسین اسرافیلی»، «مهدی اسد زاده» با تصمیم هیئت مدیره انجمن جانبازان نخاعی، به عنوان مدیر عامل این انجمن برگزیده شد.

به گزارش پایگاه خبری فاش نیوز به نقل از روابط عمومی انجمن جانبازان نخاعی، در پی استعفای «حسین اسرافیلی»، که طی چندین دوره متوالی به عنوان مدیرعامل این انجمن ایفای نقش می کرد، دیروز هیئت مدیره انجمن جانبازان با قبول استعفای اسرافیلی از این سمت، به اتفاق آرا «مهدی اسدزاده» را به عنوان مدیر عامل این انجمن برگزیدند.

مهدی اسد زاده که از جانبازان سرشناس و فعال در حوزه ایثارگری، خصوصا" در انجمن جانبازان نخاعی می باشد در انتخابات دور گذشته این انجمن بیشتری آرا را به خود اختصاص داده بود و این نشان از محبوبیت این جانباز فداکار در میان جانبازان نخاعی و اقشار مختلف ایثارگران دارد.

همچنین حسین اسرافیلی که دلیل اصلی کناره گیری اش از سمت مدیرعاملی انجمن جانبازان نخاعی، مشکل حاد پیش آمده برای او در ناحیه ستون فقراتش و لزوم کاستن از تحرکات و کارهای سنگین ذکر شده ، با صلاحدید اعضای هیئت مدیره به عنوان ریاست هیئت مدیره انتخاب شد.

در همین حال، «محمود غیاثی»، نیزکه از ابتدای تأسیس انجمن جانبازان نخاعی، مسئولیت ریاست هیئت مدیره ی آن را عهده دار بوده است و در نشست دیروز هیئت مدیره دراقدامی فداکارانه از این سمت استعفا کرد تا زمینه برای این جابجایی تاکتیکی فراهم گردد، به عنوان معاون رئیس هیئت مدیره انتخاب شد.

گفتنی است انجمن جانبازان نخاعی که نمایندگی دردمند ترین اقشار جانبازان و ایثارگران را برعهده دارد، از موثرترین و فعالترین انجمن های صنفی حوزه ی ایثارگران به شمار می آید.


کد خبرنگار : 19