تاریخ : 1396,شنبه 06 آبان20:25
کد خبر : 56378 - سرویس خبری : مسائل و مشکلات ایثارگران

دفاع از مرزها، دفاع نیست!



مهرداد- به همه رزمندگان دفاع مقدس و مدافعان فعلی حرم:

 اینجانب مدت 16 ماه دقیقا 6 ماه بعد از پذیرش قطعنامه تحت عنوان سرباز ژاندارمری در منطقه عملیاتی محور سنندج - باختران - گروهان سلمان در بیش از 83 کمین شبانه در درگیری با نیروهای کومله و دموکرات و در حضور اینجانب شب اول ماه مبارک رمضان سال 69 سرگرد ایمانی اعزامی از هنگ ژاندارمری باختران به درجه رفیع شهادت نائل آمدند و خیلی موارد دیگر از جمله موج انفجار و مجروحیت از ناحیه مغز و اعصاب و......

 خواهش می کنم فرماندهی محترم ناجا پیگیری فرمایند به خدا قسم هنوز هم در مرزهای ما درگیری با اشرار و معاندین ادامه دارد و فرزندان همین مرز وبوم غیورانه از میهن عزیزمان دفاع می کنند و گاها" به شهادت می رسند. چرا فقط می گویند هشت سال دفاع مقدس؟

 مگر غیر از این است که ما هنوز هم در برابر تهدیدات دشمنان در حال دفاع از کشور هستیم؟ پس نفرمایند کسانی که بعد پذیرش قطعنامه ایثارگر محسوب نمی شوند. زیرا در این صورت صدها هزار جوان آن دوران توهین آشکاری می شود چون که تمامی سختی ها را تحمل کردند تا آسیبی به کشور عزیزمان نرسد.

 در پایان خواهشمندم فرماندهی محترم ناجا اقدام به صدور کارت ایثار برای همه پرسنل کادر و سربازان ژاندارمری که مخلصانه جنگیدند پیشنهادی را به محضر فرماندهی محترم کل قوا تقدیم و بدون در نظر گرفتن مدت زمان یا تاریخ ( پذیرش قطعنامه سال 67 ) قدم مثبتی برای خانواده بزرگ ناجا و سربازان تمامی دوره های دفاع از میهن اسلامی جهت صدور کارث ایثارگری بردارند.


کد خبرنگار : 20