تاریخ : 1396,دوشنبه 08 آبان16:53
کد خبر : 56387 - سرویس خبری : اخبار

پروندۀ فرهنگی شهدا به کجا رسید؟!


پروندۀ فرهنگی شهدا به کجا رسید؟!

سال هاست که پروژه ای تحت عنوان «پروندۀ فرهنگی شهدا» در معاونت ارتباطات فرهنگی بنیاد شهید(تهران بزرگ) در حال انجام است و هزینه های بسیاری صرف آن شده اما از نتیجۀ کار و ماحصل مربوطه خبری در دست نیست.

فاش نیوز - سال هاست که پروژه ای تحت عنوان «پروندۀ فرهنگی شهدا» در معاونت ارتباطات فرهنگی بنیاد شهید(تهران بزرگ) در حال انجام است و هزینه های بسیاری صرف آن شده اما از نتیجۀ کار و ماحصل مربوطه خبری در دست نیست.

با توجه به اینکه کار فرهنگی در باره ی شهدا از اولویت های بسیار مهم در حوزۀ ایثارگری است و جا دارد که بنیادشهید و امور ایثارگران به عنوان متولی اصلی این مهم، به این نیاز جدی و اساسی و بایسته بپردازد و در گام اول جامعۀ ایثارگری و سپس ملت شریف و انقلابی ایران اسلامی را در جریان انجام کار و روند اجرای آن قرار دهد. پایگاه خبری تحلیلی «فاش نیوز» به عنوان پل ارتباطی بین جامعۀ ایثارگران و نهادها و سازمان های مربوطه علی الخصوص بنیادشهید و امور ایثارگران، این مسآلۀ مهم و اساسی را به طور جدی پیگیری و دنبال می کند و انتظار دارد پاسخی در خور و شایستۀ جامعۀ ایثارگری و خانواده های معظم و گرانقدر شهدا دریافت کند.

تردیدی نیست همانطور که امام خامنه ای فرموده اند؛ «فضیلت زنده  نگهداشتن یاد و خاطرۀ شهدا کمتر از شهادت نیست»، چنانچه این فریضۀ مهم(پرونددۀ فرهنگی شهدا) با دقت و مراقبت لازم و حوصلۀ بایسته در بنیادشهید انجام گرفته و خروجی آن قابل اعتنا و مستند و از چارچوب های لازم برخوردار است، به صورت رسمی و شایستۀ مقام والای شهدا اطلاع رسانی شود.

این خبر کوتاه کلید فتح باب رونمایی از پروژه ای است که سال هاست در بنیاد شهید در حال انجام است و امیدواریم به نتایج خوب و قابل دفاعی رسیده باشد.

ما وظیفۀ خود می دانیم و تآکید دارد تا رسیدن به پاسخی در خور، پیگیری این فریضۀ لازم و بایسته در حق شهدا را دنبال کرده و نتیجه را به اطلاع جامعۀایثارگران و ملت شریف و بزرگ ایران برسانیم؛ ان شاءالله تعالی.


کد خبرنگار : 23