تاریخ : 1396,پنجشنبه 11 آبان14:30
کد خبر : 56424 - سرویس خبری : گزارش و گفت و گو

مشاور امور بانوان سازمان اوقاف در گفت و گو با فاش نیوز

بانوان ایثارگر در راهپیمایی اربعین حضور گسترده داشته باشند


بانوان ایثارگر در راهپیمایی اربعین حضور گسترده داشته باشند

مشاور امور بانوان سازمان اوقاف و امور خیریه از همسران شهدا و جانبازان دعوت کرد که در پیاده روی اربعین حضور گسترده داشته باشند.

فاش نیوز- مشاور امور زنان سازمان اوقاف و امور خیریه گفت: همسران جانبازان در پیاده روی اربعین حسینی باید اقتدای عملی به حضرت زینب داشته باشند.

  به گزارش خبرنگار فاش نیوز، معصومه فرزانه مشاور امور زنان سازمان اوقاف و امور خیریه در حاشیه بازدید از نمایشگاه مطبوعات با اشاره به حضور قشرهای مختلف مردم در پیاده روی اربعین حسینی خاطر نشان کرد: یکی از اهداف حضور مردم مسلمان کشورمان در در این مراسم وادی نورانی راهپیمایی عظیم اربعین حسینی شناخت معرفت خداوند متعال و پیدا کردن شعور حسینی است.

وی با تاکید بر حضور گسترده ایثارگران و همسران جانبازان در پیاده روی اربعین متذکر شد: مسلما حضور جانبازان عزیز در این مراسم با اقتدای به حضرت ابوالفضل العباس و گسترش روح ایثار و فداکاری می تواند اوج کمال، رستگاری و معرفت آنها به خداوند متعال باشد.

فرزانه ضمن دعوت از همسران شهدا و جانبازان برای حضور گسترده در پیاده روی اربعین اظهار داشت: ما همیشه به خانم های ایثارگر عرض می کنیم که به صورت گسترده در این راهپیمایی شرکت کنند و ان شاالله با انقطاع کامل از مسائل دنیوی با وارستگی در آن شرکت کنند.

مشاور امور بانوان سازمان اوقاف و امورخیریه با اظهار این که آرمانگرایی از تکالیف و رسالت های اجتماعی است که بعد از انقلاب اسلامی برعهده زنان جامعه ایرانی گذاشته شده است توضیح داد: آرمان نجات جامعه از ظلم و شیطنت دشمن نیازمند برداشتن گام های بلند است که امید است با آن به کمال مطلوب برسیم و رسالت های جهانی حویش را در حوزه معرفی زن مسلمان به دینا انجام دهیم.

وی تصریح کرد: زنان در انقلاب اسلامی پیشتاز حرکات اثرگذار در علم و آگاهی هستند و امروز در کشور ما بیش از نیمی از زنان جامعه  تحصیلات دانشگاهی دارند که این رشد و ارتقای علمی منشاء تحولات علمی فرهنگی در کشور است.

مشاور امور زنان سازمان اوقاف با اشاره به صبر و بردباری و استقامت همسران جانبازان یادآور شد: خانواده محترم جانبازان مسلما همینطور هستند چرا که اقتدای عملی به حضرت زینب دارند و رهرو کامل آن حضرت هستند و حضور این عزیران می تواند زمینه ساز ظهور حضرت حجت (عجل)باشد.

وی در پایان خاطر نشان کرد: امیدوارم همه کسانی که در این راهپیمایی عظیم شرکت می کنند با حضور استکبار ستیزی خود زمینه ظهور حجت باشند.


کد خبرنگار : 18