تاریخ : 1396,شنبه 13 آبان12:04
کد خبر : 56465 - سرویس خبری : مقاله و یادداشت

فراموشاندن دشمنی آمریکا به بهانه ی ترامپ؟


فراموشاندن دشمنی آمریکا به بهانه ی ترامپ؟

مساله ای که شدیداً تو ذوق می زند این است که یک عده می خواهند و دارند به صورت زیرکانه و عامدانه اشکالات برجام و ضعف های دیپلمات های ما را گردن ترامپ می اندازند و حتی بالاتر از آن تلاش می کنند علت دشمنی ما با آمریکا را خلاصه در شخص دیوانه ای به نام ترامپ کنند!

محمدرضا سابقی

محمدرضا سابقیمساله ای که شدیداً تو ذوق می زند این است که یک عده می خواهند و دارند به صورت زیرکانه و عامدانه اشکالات برجام و ضعف های دیپلمات های ما را گردن ترامپ می اندازند و حتی بالاتر از آن تلاش می کنند علت دشمنی ما با آمریکا را خلاصه در شخص دیوانه ای به نام ترامپ کنند!

یعنی می خواهند ذهنیت مردم را ببرند آن جا که فکر کنند دشمن و طرفشان فقط یک آدم  بد به نام ترامپ است و نه ذات جنایتکار و شیطانی آمریکا، و علت اینکه برجام نتیجه نگرفته این فرد است و نه حتی ضعف دیپلمات ها و ذات پلید آمریکا! حتی دیده شده فقط علیه این آدم شعار می دهند و اگر دقت کرده باشید، فقط علیه ترامپ مطلب می نویسند و شخصیت ترامپ را بیش از ذات متخاصم آمریکا برجسته می کنند. همین هایی که تا دیروز به آمریکا کمتر از گل نمی گفتند، به طرز عجیبی ترامپ را می کوبند!

به نظرم یک عده دانسته یا نادانسته طوری عمل می کنند که خیلی نرم علت این دشمنی فراموش شود و فراموش شود که همه دشمنی ما با آمریکا سر ذات و ماهیت آمریکاست. آمریکا به دلیل ماهیت پلیدش به انواع و طرق مختلف چه در زمان اوباما چه در زمان بوش چه ریگان چه کلینتون با ما دشمنی کرده، ما را تحریم کرده، دانشمندان ما را ترور کرده، حامی اصلی جنگ هشت ساله علیه ما بوده، تروریست ها را علیه ما تقویت کرده، از براندازان حکومت ما حمایت کرده، کودتای 28 مرداد را ساماندهی کرده، هواپیمای مسافربری ما را ساقط کرده، اموال ما را بلوکه کرده و به تأسیسات امنیتی و حساس ما توسط ویروس های کامپیوتری حمله کرده و ما را مورد تحریم های قتصادی قرار داده که خودش اعلان جنگ است؛ ولی این ها می خواهند کاری کنند که این مسائل فراموش شود و همه فکر کنند بزرگترین جنایت تاریخ علیه ما توسط ترامپ انجام می شود.

به نظرم این مسائل توسط حامیان داخلی کدخدا القا می شود که در این چند سال اخیر با همکاری دموکرات های مکار، بزک کن چهره جنایتکار آمریکا بودند و حالا که دستشان از دموکرات ها کوتاه شده با این حقه و هیولا سازی از ترامپ برای بزک ذات آمریکا خودشان را به آب و تاب می اندازند تا اگر روزی که باز دموکرات های مکاری جای ترامپ را بگیرد و نوروز با لهجه بگوید: ایرانی ها عید شما مبارک! دلشان غنج برود و با خوشحالی بگویند که مشکل ما با آمریکا دیگر تمام شد چون مشکل، ترامپ بود و حالا وقت صلح و آشتی است! و جالب اینکه صدا و سیما هم در این پازل بازی می کند!

یکی باید تو گوش این ها بکند که آمریکا همان آمریکاست و عوض نشده، ‏آمریکا دشمن است؛ با همه ویژگی‌های تخاصم و ‌دشمنی. آمریکای ترامپ، آمریکای کلینتون، آمریکای بوش، آمریکای کارتر، آمریکای اوباما در اصل و ‌سطح دشمنی یکی هستند و تفاوتشان در مدل دشمنی است.

 


کد خبرنگار : 23